خبرهای داغ:
معاون طرح برنامه و بودجه معاونت راهبردی قوه قضاییه:

۹ دی نماد همدلی و یکپارچگی مردم حول محور امامت و ولایت است

معاون طرح برنامه و بودجه معاونت راهبردی قوه قضاییه گفت: ۹ دی نماد همدلی و یکپارچگی مردم حول محور امامت و ولایت و نمادی از عشق و پیروی از پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) و پیروی مردم از مقام معظم رهبری و ولایت فقیه است.
کد خبر: ۹۲۰۳۴۵۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹

۹ دی نماد همدلی و یکپارچگی مردم حول محور امامت و ولایت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، ابراهیم عزیزی در مراسم یوم الله ۹ دی در ملایر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مبتنی بر اعتقاد، عدل و حق است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی مبتنی بر ۱۴ معصوم(ع) و پیروی از آن انوار الهی است و هر گونه دشمنی با ولی فقیه دشمنی با اسلام، خداوند و ۱۴ معصوم(ع) است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با عشق به امام حسین(ع) به پیروزی رسید و این عشق و علاقه در بین مردم ما همچنان جاری است.

معاون طرح برنامه و بودجه معاونت راهبردی قوه قضاییه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید تا پرچم اسلام برافراشته شود، گفت: تداوم انقلاب با رهبری مقام معظم رهبری و حضور با بصیرت، به موقع و یکپارچه مردم همیشه در صحنه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: حضور همیشگی و به موقع مردم در همه توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب به ویژه آمریکا را نقش بر زمین و خنثی کرده است.

عزیزی گفت: انقلاب اسلامی همچنان بر قله‌های رفیع ایستاده است و خواهد ایستاد تا پرچم انقلاب از دست مقام معظم رهبری به امام زمان(عج) برسد.

وی با اشاره به جنایت‌های آمریکای ظالم در کشور ما افزود: بر کسی پوشیده نیست که نمونه‌های بی‌شماری از پیش از انقلاب تا کنون وجود دارد، هرجا جنایت و ظلمی وجود دارد ردپایی از آمریکا و نوکرانش در آنجا دیده می‌شود.

معاون طرح و برنامه و بودجه معاونت قوه قضائیه ادامه داد: کسانی که با انقلاب اسلامی دشمنی داشته و دارند فتنه به پا کردندمردم عزیز ایران اسلامی ابوالفضل وار به یاری فرزند پاک امام حسین(ع) یعنی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی رفته و نقشه فتنه‌گران را برهم ریختند.

عزیزی با بیان اینکه یوم الله ۹ دی نماد بصیرت، غیرت دینی و حضور عاشورای مردم است، بیان داشت: ۹ دی تجلی قدرت خدا در یک حرکت عظیم الهی است.

وی افزود: ۹ دی نماد همدلی و یکپارچگی مردم حول محور امامت و ولایت و نمادی از عشق و پیروی از پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) و پیروی مردم از مقام معظم رهبری و ولایت فقیه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار