خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان:

ما هنر استفاده از امکانات در زمان و مکان را داریم/ دیپلماسی التماسی کار به جایی نمی‌برد

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه ما هنر استفاده از امکانات در زمان و مکان را داریم، گفت: ما با دیپلماسی التماسی کار به جایی نخواهیم برد.
کد خبر: ۹۲۰۰۱۹۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

ما هنر استفاده از امکانات در زمان و مکان را داریم/ با دیپلماسی التماسی کار به جایی نخواهیم بردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی تربیت مربی طرح شهید «بهنام محمدی» که با حضور ۹ استان آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی، ایلام به میزبانی همدان در اردوگاه فجر برگزار شد، اظهار داشت: شما دانش آموزان نور چشم ما هستید، وقتی شما را می‌بینیم امیدوار می‌شویم و مردانی هستید که می‌خواهیم با شما گام دوم را پشت سر بگذاریم.

وی گفت: ما در جنگ نهایت مظلومیت را داشتیم اما هنر استفاده و قدرت تصمیم‌گیری در صحنه دست ما بود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه در دهه 90 کسانی آمدند شجاع‌تر، پاک‌تر و نترس‌تر از جوانان دهه 60، ابراز داشت: شما جوانان پهباد دشمن را در گام دوم زدید و این اتفاقات اخیر که افتاد برای این است که شما قوی‌تر شدید.

وی خاطرنشان کرد: در جریانات اخیر اگر رهبری به موقع ورود پیدا نمی‌کردند کشور به بیراهه می‌رفت و حتی علما، مجلس و مسئولین هم نتوانستند اداره کنند.

سردار فرجی با اشاره به اینکه رهبری فرمود بسیج در جریانات اخیر قدرتمندانه ورود پیدا کرد، افزود: در جریانات اخیر دشمنان ابراز کردند که ایران دارای چهار عنصر است رهبر بزرگ، مکتب بزرگ و مردم بزرگ دارد و عنصر چهارم دشمن بزرگی است که ایرانی‌ها راهبردهایشان را بر اساس دشمن خود طراحی می‌کنند.

وی با بیان اینکه ما هنر استفاده از امکانات در زمان و مکان را داریم، گفت: ما با دیپلماسی التماسی کار به جایی نخواهیم برد، این دیپلماسی وحدت و همدلی ما را از بین می‌برد، اگر می‌خواهید در این جنگ پیروز شوید باید وفاق و همدلی داشته باشید.

در پایان این مراسم گروه سرود مدافعان حرم به اجرا پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات