خبرهای داغ:
در نشست هیئت اندیشه ورز بسیج پیشکسوتان استان قزوین مطرح شد:

باید از تجربیات پیشکسوتان نیروهای مسلح نهایت بهره را ببریم

سرهنگ برزگر گفت: اعضای هیئت اندیشه ورز و بسیج پیشکسوتان عزیزانی هستند که تجربیان نظامی متعددی دارند و در دوران دفاع مقدس هم حضور داشته اند و باید از تجربیات آنها نهایت بهره را ببریم.
کد خبر: ۹۱۹۸۶۰۴
|
۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نشست هیئت اندیشه ورز بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت صبح چهارشنبه  در سالن جلسات شهید پرویز سپاه صاحب الامر عج برگزار گردید.

سرهنگ برزگر جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در این نشست گفت: پیشکسوتان و بازنشستگان نیروهای مسلح ظرفیت بالایی هستند که می توان در در همه عرصه ها از تجربیات و تخصص و دانش بزرگواران استفاده کرد و این هیئت اندیشه ورز هم بدین منظور تشکیل گردیده که متشکل از کارگروه های تخصصی در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اشتغال جوانان، اقتصاد مقاومتی، و دیگر موضاعات مورد نیاز میباشد.

 

برزگر افزود: اعضای این هیئت اندیشه ورز از پیشکسوتان نیروهای مسلح تشکیل شده که خود در میدانهای مختلف فرماندهی کرده و دارای تجربیات و دانش ارزشمندی می باشند و بنا بر این است که خروجی های هیئت اندیشه ورز به مرحله اجرا و نتیجه گیری برسد.

 

گفتنی است سرهنگ وفاپور فرمانده سابق پادگان شهدای جوادنیا که بازنشسته می باشد به عنوان رییس هیئت اندیشه ورز پیشکسوتان جهاد و شهادت منصوب گردید.

 

۱۰۱۲/پ۲۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها