خبرهای داغ:
معاون کمیته امداد استان قزوین:

مددجویان برای سرمای زمستان آماده شدند/ توزیع 520 بخاری گازی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: همزمان با آغاز سرمای زمستان، کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین تعداد 520 دستگاه بخاری گازی میان مددجویان تحت حمایت فاقد وسایل گرمایشی توزیع کرد.
کد خبر: ۹۱۹۷۸۱۴
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

به گزارش سایت خبری کمیته امداد؛ محمد صیادی بیان کرد: یکی از اقدامات کمیته امداد امام (ره) ایجاد بسترهای زندگی شایسته برای مددجویان است از این رو از اواخر فصل گرما، موضوع تأمین بخاری برای فصل سرما در دستور کار کمیته امداد استان قزوین قرار گرفت.


وی ادامه داد: همزمان با آغاز سرمای زمستان، کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین تعداد 520 دستگاه بخاری گازی را در تا پایان آبان ماه میان مددجویان تحت حمایت فاقد وسایل گرمایشی توزیع کرد.


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: ارزش 520 دستگاه بخاری گاز بیش از 211 میلیون و 643 هزار تومان است که 260 دستگاه به مناطق محروم و 260 دستگاه به سایر مناطق اختصاص یافت.


وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام (ره) خدمات مکختلفی را به مددجویان به صورت مستمر ارائه می کند، به عنوان نمونه می توان به بهره مندی 63 فرزند مددجو از خدمات تسهیل در حوزه نظام وظیفه، پرداخت بیش از یک میلیارد و 206 میلیون تومان کمک موردی به 6 هزار و 786 نیازمند و مددجو، معافیت 433 مددجو از پرداخت بهای انشعابات و هزینه های مربوط به شهرداری و اقداماتی از این دست اشاره کرد.


صیادی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند از طریق مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا از طریق کد مهربانی # 028*8877* به نیازمندان و محرومان کمک کنند و حتی این امکان نیز وجود دارد که نوع کمک خود را انتخاب کنند.

 

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها