خبرهای داغ:
طی شش ماهه نخست سال جاری؛

تاکستانی ها با سه و نیم میلیارد تومان به کمک محرومان شتافتند

رئیس کمیته امداد تاکستان گفت: مردم نیکوکار تاکستان با کمک سه و نیم میلیارد تومانی به کمک محرومان و نیازمندان شتافتند.
کد خبر: ۹۱۹۵۷۱۴
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی محمدرضایی خدمت به محرومان را وظیفه و رسالتی همگانی دانست و بیان کرد: شاید برخی از کارها را بتوان با اقدام دولتی حل کرد ولی رفع فقر و محرومیت تنها با منابع مالی رفع نمی شود.


وی ادامه داد: در کنار تأمین مالی باید همراهی مردم و برکت حضور مردم وجود داشته باشد تا بتوانیم سخن از فقرزدایی و رفع محرومیت در جامعه بزنیم.


رئیس کمیته امداد تاکستان اضافه کرد: طی شش ماهه نخست سال جاری مردم نیکوکار تاکستان با کمک بیش از سه و نیم میلیارد تومانی به کمک محرومان و نیازمندان شتافتند.


وی افزود: مردم نیکوکار تاکستان در عرصه نیکوکاری به خوبی درخشیدند به طوری که در مدت شش ماهه نخست سال جاری بیش از 299 میلیون تومان کمک مردمی صدقه، بیش از 284 میلیون تومان مشارکت در طرح اکرام ایتام، بیش از 194 میلیون تومان مشارکت در طرح محسنین و بیش از 606 میلیون تومان کمک مردمی را در زمینه اطعام نیازمندان داشتیم.


محمدرضایی عنوان کرد: تاکستانی ها بیش از 393 و 298 میلیون تومان به ترتیب در طرح احسان حسینی و جشن عاطفه ها کمک کردند همچنین 101 میلیون تومان کمک مردم خیّر در زمینه درمان نیازمندان بوده است.


وی خاطرنشان کرد: بیش از 11 میلیون تومان کمک مردم در طرح کوثر (کمک به تهیه جیهزیه مددجویان)، بیش از 35 میلیون تومان کمک برای تأمین مسکن نیازمندان و بیش از 22 میلیون تومان کمک برای تدمین پوشاک نیازمندان از دیگر گام نیکوکاری تاکستانی ها بوده است.


رئیس کمیته امداد تاکستان اعلام کرد: بیش از 393 میلیون تومان کمک به سیل زدگان از دیگر گام های نیکوکاری تاکستانی هاست که به صورت نقدی و غیرنقدی بوده است.


وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند کمک های خود به نیازمندان تاکستانی را از طریق کد مهربانی # 0286*8877* اهداء کنند.

 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها