بسیج گره گشای مشکلات در هر صحنه ای از کشور می باشد و با ورود بسیج هر گره ای در کشور باز شده و این جز با توکل به خداوند متعال و تقوای الهی حاصل نمی شود.
کد خبر: ۹۱۹۵۵۵۴
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در جمع ورزشکاران و خانواده های مینابی ضمن گرامی داشت هفته بسیج گفت: بسیج ابهت شرق و غرب را شکست

وی گفت: بسیج گره گشای مشکلات در هر صحنه ای از کشور می باشد و با ورود بسیج هر گره ای در کشور باز شده و این جز با توکل به خداوند متعال و تقوای الهی حاصل نمی شود.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) با بیان اینکه بسیجیان ما بخصوص بسیجیان ورزشکار در میدانهای رزم علیه کفر تا دندان مسلح استوار ایستادند گفت: ما هرچه داریم از برکت خون پاک و مطهر شهیدان و جانفشانی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است که جان خود را برای امنیت ما فدا کردند.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهار داشت: امروز ما وظیفه داریم راه نورانی شهیدان را ادامه دهیم و با تبعیت محض از ولایت فقیه اجازه ندهیم خون پاک شهیدان هدر رود.

شرکت کنندگان در این همایش مسیر 5 کیلومتری پارک ملت تا پارک آنامیس را پیاده روی کردند و در پایان طبق قرعه جوایز نفیسی به شرکت کنندگان اهدا گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار