خبرهای داغ:
دادستان قزوین

بنای انتخابات، حضور حداکثری مردم است

دادستان قزوین گفت: بنا را بر حضور و مشارکت حداکثری مردم بگذاریم. باتوجه به اتفاقات اخیر، دشمن موج سواری کرده و آسیب های مادی و روانی به کشور وارد کرد.
کد خبر: ۹۱۹۴۸۲۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، صبح امروز با حضور مسوولان اجرایی و دستگاه های استان، ستاد انتخابات شهرستان قزوین افتتاح شد.

محمد قاسمی دادستان قزوین در این مراسم بیان کرد: توقعی که رهبر و مردم از ما دارند این است که امانتدار خوبی برای مردم باشیم و قوانین را به طور اکمل انجام دهیم.

وی گفت: امیدواریم مجلس جدید، مجلسی جهادی در راستای گام دوم انقلاب باشد.

دادستان قزوین با تاکید بر اینکه چهار اصل در انتخابات باید مدنظر قرار گیرد اظهار کرد: اولین اصل این است که باید بنا را بر حضور و مشارکت حداکثری مردم بگذاریم. باتوجه به اتفاقات اخیر، دشمن موج سواری کرده و آسیب های مادی و روانی به کشور وارد کرد.

قاسمی عنوان کرد: سلامت انتخابات اصل دوم است که بعنوان حق الناس آرا نگهداری شود.

وی افزود: نکته سوم، امنیت به عنوان بستر تمام فعالیت های اجتماعی است. در حوادث اخیر استان قزوین خوش درخشید که این امر نتیجه تعامل همه دستگاه هاست و اصل بعدی برگزاری انتخابات در فضای رقابتی سالم بین کاندیداها می باشد.

قاسمی گفت: انتظار و توصیه ما این است که کاندیداها با رعایت اخلاق و پرهیز از بداخلاقی و عرضه ویژگی های خود بتوانند آرا مردم را جذب کنند و سعی نکنند با بی اخلاقی به مجلس راه یابند. کما این که این موارد، مورد برخورد قرار می گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها