فرمانده سپاه مازندران در مراسم تجلیل از فعالان اقتصاد مقاومتی:

بسیج به کارخانه انسان سازی تبدیل شده است/مصون سازی اقتصاد کشور با اجرای طرح جهاد روشنایی

فرمانده سپاه کربلا در مراسم تجلیل از فعالان اقتصاد مقاومتی و نخبگان جهادی گفت:بسیج به کارخانه انسان سازی تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۱۹۳۳۶۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

بسیج به کارخانه انسان سازی تبدیل شده است/مصون سازی اقتصاد کشور با اجرای طرح جهاد روشنایی

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران  صبح امروز دوشنبه ۴ آذرماه در پنجمین روز از گرامیداشت هفته بسیج  در مراسم تجلیل از فعالان اقتصاد مقاومتی و نخبگان جهادی که سالن غدیر سپاه برگزار شد، با گرامیداشت چهل سالگی بسیج، گفت: بسیج به کارخانه انسان سازی تبدیل شده است.

سردار بابایی با بیان اینکه باید فرهنگ بسیجی را در عمل پیاده سازی کنیم، اردو‌های جهادی را خدمات مهم بسیج معرفی کرد و افزود:‌اگر مسئولان به ظرفیت بسیج اتکا و کار‌ها را به این شجره طیبه واگذار کنند، اتفاقات بزرگی در حوزه‌های امنیتی و اقتصادی در کشور رقم میخورد.
 
فرمانده سپاه کربلا خواستار اصلاح برخی  قوانین و مقررات که مانع بکارگیری مردم است، شد و اضافه کرد:‌اگر نگاه  نمایندگان مجلس و دولت به توان داخلی و ظرفیت مردمی باشد یک ساله بخش اعظم پروژه‌های کوچک نیمه تمام به بهره‌برداری می رسد.

سردار بابایی در ادامه اقتصاد مقاومتی را تنها راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن دانست و تاکید کرد:‌اقتصاد مقاومتی نسخه درمان اقتصاد کشور است. چرا که این اقتصاد مردمی است و دولتی نیست لذامسئولان باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی کنند.

فرمانده سپاه کربلا در پایان  سخنان خود به اجرای طرح جهاد روشنایی اشاره کرد و افزود:‌با جرای این طرح اقتصاد مصون سازی شده و دیگر در برابر تحریم و جنگ اقتصادی لطمه نمی‌بیند.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار