خبرهای داغ:
نمایند مردم قزوین، البرز، آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:

دغدغه هویت یکی از مهمترین دغدغه های کشور است

زرآبادی گفت: دغدغه هویت یکی از مهمترین دغدغه های کشور است که امیدواریم در وزارت آموزش و پرورش این مهم مورد تاکید و توجه جدی تری قرار گیرد.
کد خبر: ۹۱۹۰۸۲۷
|
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سیده حمیده زرآبادی نمایند مردم قزوین، البرز، آبیک در مجلس شورای اسلامی در دومین همایش کودکان ایران اسلامی که صبح امروز(شنبه) در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد بیان کرد: بحث هویت افراد در هر کشور یکی از اساسی ترین مطالبی است که باید در اولویت های سیاستی قرار گیرد که این امر در آموزش و پرورش شکل گرفته است.

وی گفت: در پیش دبستانی گام های اولیه شکلگیری هویت برداشته می شود، قطعا نشست های تخصصی موجود موجب ایجاد راهکارهایی می شود که کودکان ما هویت اسلامی خود را پیدا کرده و در زندگی آینده خود بکار گیرند.

نمایند مردم قزوین، البرز، آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: موضوع هویت یک دغدغه است که همواره وجود دارد که امیدواریم وزارت رفع این نگرانی را در اولویت قرار دهد و اثربخشی این همایش نمایان شود.

وی در خاتمه گفت: دغدغه هویت یکی از مهمترین دغدغه های کشور است که امیدواریم در وزارت آموزش و پرورش این مهم مورد تاکید و توجه جدی تری قرار گیرد.

 

1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها