نماینده ولی فقیه در استان مرکزی درگفتگو با «بسیج»:

فرهنگ بسیجی از شرف، غیرت و انسانیت حراست می کند/ لزوم سرمایه گذاری برای ترویج تفکر بسیجی

امام جمعه اراک گفت:  اگر هرکاری مدیر آن بسیجی باشد آن مدیر فقط به فکر خدمت به مردم است 24 ساعته برای خدمت صادقانه زحمت می کشد.
کد خبر: ۹۱۹۰۷۲۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به آغاز هفته بسیج گفت: تشکیل بسیج و آغاز هفته بسیج در کشور منشأ خیرات و برکات فراوانی است که باید گرامی داشته شود چراکه تفکر بسیج برای انقلاب اسلامی اهمیت زیادی دارد.

وی با اشاره به جایگاه والای بسیجیان در انقلاب بیان داشت: یکی از تکیه گاه های ارزشمند ما در نظام بسیجیان عزیز هستند که البته باید در سازماندهی،انتخاب فرماندهان و ... دقت فراوانی بشود،همانطور که بسیج ناظر همه است باید ابتدا بر خود نظارت کند و به روزسانی سیاسی،فرهنگی،اجتماعی بسیجیان یک امر واجب است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه بزرگترین شجره طیبه ای که نیروزا و نیرو آفرین است و اهل لاف زدن نیست و سربار کسی نیست،اهل از پشت خنجر زدن نیست بسیج است افزود: فرهنگ بسیجی که ارتش بیست میلیونی ایران اسلامی است و از شرف،غیرت،انسانیت حراست می کند بزرگترین سرمایه برای کشور است.

وی تفکر بسیجی را همواره آسیب ناپذیر دانست و گفت: بسیج که سرمایه نیروی انسانی زنده،بانشاط،کارآمد،لایق،ولایت مدار،مردمی دارد هرگز آسیب نمی بیند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این خصوص تصریح کرد: در فرهنگ بسیجی باید سرمایه گذاری شود و کارها باید تفکر بسیجی انجام شوند و هرچقدر در بسیج سرمایه گذاری کنیم کم است،که متأسفانه برخی ها تفکر بسیج را قبول ندارند.

آیت الله دری نجف آبادی در پایان خاطر نشان کرد:  اگر هرکاری مدیر آن بسیجی باشد آن مدیر فقط به فکر خدمت به مردم است 24 ساعته برای خدمت صادقانه زحمت می کشد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات