خبرهای داغ:

هفته وحدت روز های همدلی است

حجت الاسلام سجاد کریمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه گفت : وحدت تضمینی برای بقا و حفظ اسلام است.
کد خبر: ۹۱۹۰۷۰۱
|
۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰

  "وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا ۚ وَاذكُروا نِعمَتَ اللَّهِ عَلَيكُم إِذ كُنتُم أَعداءً فَأَلَّفَ بَينَ قُلوبِكُم..."

حجت الاسلام کریمی در گفتگو با خبرنگار  بسیج بیان داشت :  وحدت در جامعه را دستور شرعی و حکم عقل دانست و اظهار داشت: وحدت بین مسلمانان یکی از نعمتهای الهی است که عامل ایجاد این وحدت در جامعه اسلامی، قرآن کریم و نبوت پیامبر اکرم(ص) است.

 وی  افزود: در سایه وحدت میان مسلمانان است که می‌توان دین اسلام را حفظ کرد.

وی خاطر نشان کرد: وحدت بین مسلمانان نباید منحصر به هفته وحدت باشد بلکه باید در طول سال وحدت حفظ شود و همدلی و همگرایی بین مردم زبانزد خاص و عام باشد.

حجت الاسلام  کریمی وحدت را تضمین کننده بقای اسلام دانست و ادامه داد: تا زمانی که این امر مهم در جامعه اسلامی ساری و جاری باشد اسلام آسیبی نخواهد دید لذا دشمنان همواره به دنبال کمرنگ کردن وحدت و اختلاف افکنی بین مسلمانان هستند.

وی بیان داشت: در این عرصه باید طوری رفتار کنیم که دشمن به خود اجازه ندهد به دنبال یافتن راه نفوذ و ایجاد تفرقه باشد باید با همین اتحاد دشمنان را مایوس کنیم.

 وی بیان داشت: یکی از مهمترین راهبردهای دشمن جدا کردن شیعه از سنی و اختلاف افکنی است که اگر موفق به این کار شود حتما بر مسلمانان غلبه پیدا می کند که با وجودت وحدت بین شیعه و سنی همواره با شکست مواجه شده است.

وی بیان داشت: اگر همه به خاطر خدا و رضای او صحبت و رفتار کنیم هیچ تفرقه ای ایجاد نمی شود، چون تفرقه از هوای نفس است.

ارسال نظرات