خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج)

هفته وحدت ابتکار امام خمینی (ره) است/ایران اسلامی، الگوی ظلم ستیزی است

سردار آذربایجانی گفت: امروز به برکت حکومت ولایت فقیه و انقلاب اسلامی حتی کشورهایی که با ما هم اعتقاد نیستند،از ما الگو گرفته و به ولایت فقیه و انقلاب اسلامی ایران اقتدا میکنند.
کد خبر: ۹۱۹۰۲۷۶
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فرمانده تیپ82 سپاه صاحب الامر(عج) استان در جمع رزمندگان اسلام در منطقه شمالغرب کشور ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت ، اظهار کرد: این هفته نه تنها در کشور عزیزمان ایران بلکه در اکثر بلاد اسلامی هفته وحدت شیعه و سنی است که در کنار هم به برگزاری جشن میلاد حضرت پیامبر(ص) می پردازند.

وی با اشاره به ماموریت مهم جبهه مقاومت در حفظ و ایجاد امنیت برای همه مسلمانان گفت: یکی از علل مهمی که امروز ما و دیگر رزمندگان اسلام این مکان و جاهای دیگر حضور داریم ایجاد امنیت و آرامش برای جامعه و مردم عزیزمان و سایر مسلمانان می باشد، لذا امنیت در گرو حضور شما و دیگر رزمندگان اسلام است.

آذربایجانی اذعان کرد: خداوند متعال را شاکریم در کشوری زندگی میکنیم که تحت زعامت ولایت فقیه می باشدو بعد از حکومت پیامبر و امیرالمؤمنین تنها حکومت اسلامی است که منادی مبانی توحیدی و ولایی در آن حکم فرما است.

این مسوول ادامه داد: امروز به برکت حکومت ولایت فقیه و انقلاب اسلامی حتی کشورهایی که با ما هم اعتقاد نیستند،از ما الگو گرفته و به ولایت فقیه و انقلاب اسلامی ایران اقتدا میکنند.

فرمانده تیپ82 سپاه صاحب الامر (عج) خاطر نشان کرد: وحدت موجب شده است تا مسلمانان سنی مذهب غزه به این باور برسند که تنها راه مقابله با دشمنان و نجات، اقتدا به امام حسین و اعتقادات شیعه و تسلیم نشدن در برابر زور ظالمان است.

سرتیپ دوم پاسدار آذربایجانی در پایان گفت: خالصانه خداوند متعال را شاکریم که در کشوری زندگی میکنیم توسط ولی فقیه اداره می شود و امروزه غبطه تمام کشورهای منطقه به این شرایط غبطه میخورند و این شرایط و امنیت ثمر خون شهیدان و از خود گذشتگی ایشان و کار و حضور امروز شما عزیزان میباشد،

آذربایجانی در خاتمه گفت: از خداوند منان عاجزانه خواستاریم به ما توفیق عنایت کند تا همواره گوش به فرمان ولی فقیه باشیم و ان شاالله در ایام ظهور حضرت بقیه الله الاعظم در رکاب ایشان به شهادت برسیم.

 

8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها