خبرهای داغ:
معاون اجتماعی سپاه ناحیه همدان:

تذکر لسانی اثرگذارترین مرتبه امربه معروف است

معاون اجتماعی سپاه ناحیه همدان گفت: اثرگذارترین مرتبه امربه معروف، موضوع تذکر لسانی است که اگر آحاد ملت این امر را انجام دهند خیلی از مسائل و مشکلات جامعه حل خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۹۰۲۴۱
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

تذکر لسانی اثرگذارترین مرتبه امربه معروف استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرکشی و نظارت از هیئت امر به معروف پایگاه شهید «بابایی‌پور از پایگاه‌های تابعه حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان با حضور مسئول امربه معروف سپاه انصارالحسین(ع) ومعاون اجتماعی سپاه ناحیه همدان انجام شد.

معاون اجتماعی سپاه ناحیه همدان در این سرکشی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم اجتماعی احیاء و ایجاد گروه‌ها و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه‌های مقاومت بسیج است.

صادق نظری با بیان اینکه این برنامه شامل هفت گام است، گفت: امربه معروف را در قالب تذکر لسانی و پیاده‌سازی اخلاق نبوی و رفتار فطرت پاک انسانی در سطح جامعه پیگیر هستیم.

وی با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر اینکه تذکر لسانی وظیفه همگانی آحاد مردم و ملت است، ادامه داد: اثرگذارترین مرتبه امربه معروف، موضوع تذکر لسانی است که اگر آحاد ملت این امر را انجام دهند خیلی از مسائل و مشکلات جامعه حل خواهد شد.

معاون اجتماعی سپاه ناحیه همدان آموزش‌های امربه معروف و نهی ازمنکر را بسیارمهم دانست و اضافه کرد: به زودی دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود که در این دوره‌ها گروه‌های خواهر و برادر 10 نفره حضور خواهند داشت و فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: سن این افراد که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند نباید از 25 سال کمتر باشد و باید داری حسن خلق و حسن شهرت و تاثیرگذاری در محیط و جامعه خود باشند.

نظری ابراز داشت: بعد از گذراندن این دوره‌ها نیز گواهی برای افراد شرکت کننده صادر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات