خبرهای داغ:
دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر به‌همت معاونت اجتماعی سپاه ناحیه کبودراهنگ برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۷۵۴۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷

برگزاری دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در کبودراهنگبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر به همت معاونت اجتماعی سپاه ناحیه کبودراهنگ با حضور گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر پنج حوزه مقاومت برادر و خواهر در سالن اجتماعات موقعیت شهید کاظمی شهر کبودراهنگ برگزار شد.

یکی از اساتید حوزه و دانشگاه در این دوره آموزشی با اشاره به جایگاه امر به معروف در فرق و ادیان و مذاهب مختلف، موضوع امر به معروف را یک امر واجب عنوان کرد که در ادیان دیگر نیز به آن پرداخته می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن یعقوبی افزود: امر به معروف و نهی از منکر در اسلام از واجبات و فرائض اولویت دار بوده بنابراین با توجه به اهمیت این موضوع، بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد.

 حجت الاسلام کیهانی فاضل رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ نیز در ادمه به چگونگی و شیوه‌های اجرایی امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و مراتب امر به معروف و نهی از منکر و همچنین روش‌های موثر آن را برای حاضرین تشریح کرد.

سرهنگ رستمی مسئول معاونت اجتماعی سپاه ناحیه کبودراهنگ نیز در ادامه به بیان دیدگاه مقام معظم رهبری در موضوع امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و بر لزوم رعایت حرمت‌ها و شئون افراد در امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات