خبرهای داغ:
رئیس آموزش و پرورش اسدآباد عنوان کرد

تبیین و ترویج گام دوم انقلاب و امر به معروف دو وظیفه خطیر دانش‌آموزان

رئیس آموزش و پرورش اسدآباد با اشاره به وظایف کنونی دانش‌آموزان گفت: امروز شما دانش‌آموزان علاوه بر تمامی وظایفی که دارید دو وظیفه خطیر دیگر نیز دارید یکی تبیین و ترویج گام دوم انقلاب و دیگری امر به معروف و نهی از منکر است.
کد خبر: ۹۱۸۹۱۲۶
|
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲

تبیین و ترویج گام دوم انقلاب و امر به معروف دو وظیفه خطیر دانش‌آموزانبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، غلامرضا همایی با حضور در جمع مسئولین و دبیران انجمن‌های اسلامی اسدآباد با تبریک روز دانش‌آموز اظهار داشت: 13 آبان ماه امسال جلوه دیگری داشت و آن هم به دلیل حضور شما انجمنی‌ها در این برنامه بود و حضور یک رنگ شما و برپایی غرفه در روز 13 آبان نشان از کار جمعی و تشکیلاتی در اتحادیه است.

وی افزود: در طول روز ما جلسه‌های متفاوتی با مسئولین استانی و شهرستانی داریم و تمام آنها در راستای برنامه‌ریزی برای شما دانش‌آموزان است اما این جلسه با خود شما است و به همین دلیل رنگ و بوی دیگری دارد.

رئیس آموزش و پرورش اسدآباد ابراز داشت: در این جلسه خود شما هستید که برای خودتان برنامه‌ریزی می‌کنید و با بیان نقاط ضعف و قوت مدارس ما را کمک می‌کنید تا بتوانیم در امر خطیر تربیت قدم برداریم.

وی با اشاره به وظایف کنونی دانش‌آموزان گفت: امروز شما دانش‌آموزان علاوه بر تمامی وظایفی که دارید دو وظیفه خطیر دیگر نیز دارید یکی تبیین و ترویج گام دوم انقلاب و دیگری امر به معروف و نهی از منکر است.

همایی عنوان کرد: پدران ما گام اول انقلاب را برداشتند و حال نوبت ما است که گام دوم انقلاب را برداریم و رهبر انقلاب این وظیفه را به دوش شما جوانان گذاشتند و حال شما هستید که باید این انقلاب را پیش ببرید و موانع را از راه بردارید.

وی ادامه داد: این راه نیز بدون عمل به امر به معروف و نهی از منکر محقق نخواهد شد و اولین گام در این راه نیز خودسازی است، اگر خودتان را ساختید، می‌توانید کشور خود را هم بسازید.

رئیس آموزش و پرورش اسدآباد دانش‌آموزان را مشاوران جوان خود دانست و گفت: با هماهنگی‌هایی که انجام خواهد شد برای تمام شما حکم مشاور جوان زده می‌شود و این جلسات به صورت ماهانه برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ در این جلسه که با حضور 20 تن از مسئولین و دبیران انجمن‌های اسلامی برگزار شد دانش‌آموزان مشکلات و دغدغه‌های خود را بیان کردند و قول مساعد برای رفع آنها گرفتند.

 

ارسال نظرات