خبرهای داغ:
کارشناس مسائل اقتصادی:

تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی تکیه بر توان و تولیدات داخلی است

کارشناس مسائل اقتصادی گفت: دشمنان انقلاب در حال انجام یک مبارزه تمام عیار اقتصادی با ما هستند و تنها راه برون رفت از این وضعیت تکیه بر توان و تولیدات داخلی و جدا کردن اقتصاد کشور از نفت است.
کد خبر: ۹۱۸۹۹۲۹
|
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی تکیه بر توان و تولیدات داخلی است به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نادی در جلسه هدایت سیاسی کارکنان سپاه ناحیه همدان به مؤلفه‌های قدرت کشورها اشاره کرد و اظهار داشت: مؤلفه‌های قدرت هر کشور عبارت از قدرت سیاسی، قدرت نظامی و قدرت اقتصادی است که ملت‌ها برای اینکه بتوانند قوی شوند باید به قوی‌سازی مؤلفه‌های قدرت خود توجه کنند.

وی گفت: در دوران پیش از انقلاب جامعه جهانی به دو بلوک شرق و غرب تقسیم می‌شد و با توجه به قدرت بلامنازع دو کشور شوروی و آمریکا همه کشورها با یکی از این دو کشور متحد می‌شدند و تنها راه پیشرفت خود را پیوستن به یکی از این دو جریان می‌دانستند.

این کارشناس مسائل اقتصادی افزود: با شکل‌گیری انقلاب اسلامی و به وجود آمدن و سر برآوردن یک انقلاب جدید که خود را از هر دو بلوک شرق و غرب جدا معرفی می‌کرد و یک ایدئولوژی جدید که خودش را در مقابل هر دو جریان شرق و غرب معرفی می‌کرد شکل گرفت؛ همین عامل باعث شد هر دو جریان در تقابل با انقلاب اسلامی قرار بگیرند و تمام تلاش خود را برای از بین بردن این انقلاب به کار ببندند.

وی ادامه داد:: با وجود همه این دشمنی‌ها و توطئه‌ها و تحمیل کردن جنگ‌های نظامی، سیاسی و اقتصادی علیه انقلاب اسلامی ایران، نظام اسلامی روز به روز قدرتمندتر، پیشرفته‌تر و محکم‌‎تر شد و دشمنان آن روز به روز ضعیف‌تر و سرخورده شدند تا جایی که شوروی که ابر قدرت شرق بود از هم پاشید و آمریکا نیز روز به روز ضعیف‌تر شده است و آنها نفس‌های آخر را در دشمنی با ایران می‌کشند.

نادی با بیان اینکه در حال حاضر بزرگترین معضل و مشکل کشور ما مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است، اضافه کرد: دشمنان انقلاب در حال انجام یک مبارزه تمام عیار اقتصادی با ما هستند و همانطور که مقام معظم رهبری و کارشناسان مسائل اقتصادی به آن اذعان می‎کنند تنها را برون رفت از این وضعیت تکیه بر توان و تولیدات داخلی و جدا کردن اقتصاد کشور از نفت است.

وی عنوان کرد: با توجه به وجود همسایگان متعدد در دورتادور کشورمان و امکان صادرات محصولات تولیدی در داخل کشور می‌توانیم از تکیه بر نفت در اداره امور کشور جدا شویم دشمن را در این عرصه نیز شکست داده و نا امید کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات