خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

ملت ایران از میثاق خود با انقلاب، دست نمی کشند

سردار شاهرخی گفت: ملت ایران همچون گذشته پیرو خط امام و ولایت فقیه بوده و از میثاق و آرمانی که برای ایجاد انقلاب اسلامی بسته اند، پا پس نمی کشند.
کد خبر: ۹۱۸۷۸۲۹
|
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵

سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: حضور مردم در روز سیزده آبان، بسیار چشمگیر بود و خوشبختانه مردم همچنان مانند سال های آغاز انقلاب، نقش آفرین هستند.

وی گفت: مردم با حضور خود نشان دادند که با بصیرت بالا، توطئه های استکبار را می شناسند و امروز نیز همچون همیشه با شور انقلابی در میدان عمل حاضر بوده و ولایت را تنها نمی گذارند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: با توجه به حضور نسل جوان، نوجوان و نونهال در مراسم 13 آبان می توان با اطمینان گفت شکاف نسلی در جامعه ایجاد نشده و همچنان نسل فعلی پیام انقلاب را درک کرده و با شور و اشتیاق در مراسم سیزده آبان حضور یافته اند.

سردار شاهرخی با اشاره به تلاش دشمن جهت ایجاد نفاق در جامعه گفت: با وجود جنگ نرم فرهنگی که از سوی دشمن جهت ایجاد فاصله بین اقشار جامعه و نظام وجود دارد، ملت ایران همچون گذشته پیرو خط امام و ولایت فقیه بوده و از میثاق و آرمانی که برای ایجاد انقلاب اسلامی بسته اند، پا پس نمی کشند.

 

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها