خبرهای داغ:
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین

برگزاری اولین نشست جنبش هلال شناسی دانشجویان در قزوین

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: دانشجویان دانشگاه مولانا در شهرستان آبیک اولین نشست اختصاصی هلال شناسی را برگزار کردند.
کد خبر: ۹۱۸۷۷۲۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین؛ اولین نشست اختصاصی هلال شناسی با حضور جمع بزرگی از دانشجویان مشتاق در جهت آشنایی با جمعیت هلال احمر و اهداف و فعالیتهای این جمعیت و نیز اساتید دانشگاه و معاون جوانان و رئیس اداره دانشجویی و جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در دانشگاه مولانا شهرستان آبیک برگزار شد.

در این نشست نادر میرزایی معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین طی سخنانی مفاهیم و فرآیند صلح پایدار ، ساختار سازمان جوانان و برنامه های عملیاتی کانونهای دانشجویی را مورد توجه قرار داد و در ادامه اظهار داشت: صلح پایدار فرآیند ، علت تامه ای است که مشمول صلح سلبی و صلح ایجابی است.

وی در ادامه آتش بس را از مقولات صلح سلبی و روابط دوستی و تعاملات مهربانانه را از مقولات صلح ایجابی دانست و افزود: برای تحقق صلح و آرامش در جهان باید دلها مهربان شود و حس دوستی و دگرخواهی هرچه بیشتر در دلها عمق یابد.

میرزایی در ادامه به شرح فعالیتهای کانون و همچنین نمونه فعالیتها و نقش آفرینی های جوانان بشر دوست پرداخت و در پایان و در حاشیه این نشست اشاره کرد: این جلسات در واقع جنبشی است که در سطح دانشگاههای استان قزوین شکل گرفته و هر یک از دانشگاهها نسبت به برگزاری این نشستها اقدام خواهند نمود.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها