خبرهای داغ:
مسوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین:

اعزام ششمین گروه جهادی از الموت شرقی(معلم کلایه) به مناطق سیل زده لرستان

ایراندوست گفت: این گروه های جهادی در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی و ساخت واحد های مسکونی به مدت ده روز به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۸۷۴۳۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

حمیدرضا ایراندوست مسوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: صبح امروز (یکشنبه) ششمین گروه جهادی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین مزین بنام شهید حدادی که متشکل از ۲۰ جهادگر از بسیجیان و مردم الموت شرقی (معلم کلایه) می باشد به مناطق سیل زده لرستان اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: این گروه های جهادی در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی و ساخت واحد های مسکونی به مردم به مدت ده روز مناطق سیل‌زده لرستان اعزام شدند.

ایراندوست با اشاره به نیاز مردم لرستان و جهادگران به لوازم مورد نیاز جهت ساخت واحد مسکونی، گفت: مردم خیر استان می توانند با مراجعه به دفتر بسیج سازندگی این ناحیه، کمک‌های نقدی خود را جهت خرید مصالح ساختمانی مورد نیاز مردم سیل‌زده معمولان لرستان پرداخت نمایند.

مسوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین یادآور شد: اردوی جهادی آینه تلاش و کوشش انسان​‌های بی‌ادعایی است كه محرومیت‌زدایی و یاری رسانی به هموطنان خویش در مناطق مختلف كشور را مهم‌ترین هدف​شان می‌دانند.

وی عنوان کرد: جهادگران بسیجی برای تحقق عدالت و كاستن از رنج مردم براساس نیاز، نقاط مختلفی را هدف قرار می دهند؛ و برای تحقق این اهداف والا دست به دست هم و با کوشش و همت برای رفع مشكلات مردم در مناطق سیل زده لرستان تلاش می کنند.

4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها