خبرهای داغ:
مدیرکل استاندارد استان قزوین

استاندارد نقش موثری در رونق تولید دارد

صارمی گفت: در سال رونق تولید، سازمان استاندارد به کمک برنامه ها و استانداردهایی که تدوین کرده می تواند موجب ارتقا سطح کیفیت استاندارد شده و نقش موثری در رونق تولید داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۸۷۳۸۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، محمود صارمی مدیرکل استاندارد استان قزوین، صبح امروز در آئین تجلیل از واحدهای نمونه و منتخب استاندارد قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد بیان کرد: استانداردهای ویدئویی خالق صحنه جهانی به عنوان شعار امسال استاندارد درنظرگرفته شده است. استاندارد به کمک ویدئوها آمده تا دانش بشر را به نسل آینده انتقال دهد.

وی گفت: در سال رونق تولید، سازمان استاندارد به کمک برنامه ها و استانداردهایی که تدوین کرده می تواند موجب ارتقا سطح کیفیت استاندارد شده و نقش موثری در رونق تولید داشته باشد.

مدیرکل استاندارد استان قزوین عنوان کرد: سازمان ملی استاندارد از ابتدای تاسیس در ایران تا امروز کمک شایانی را به بالا بردن سطح کیفی محصولات در کشور کرده است و قانون تقویت توسعه سازی سازمان ملی استاندارد توانست حرکت رو به جلوی خود را پیش ببرد.

صارمی اظهار کرد: فرایند انتخاب واحدهای تولیدی و ارزیابی ابتدایی توسط ادارات کل استاندارد در استان ها انجام شد و بعد از آن توسط استاندارد ملی ارزیابی شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: تقویت و توسعه دفترپژوهش منطقه ای استاندارد از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: در سطح کشور واحد برتر وجود نداشت اما اداره کل استاندارد قزوین علاوه بر تکالیف عملکردی، فعالیت های شاخص دیگری را انجام داده است.

مدیرکل استاندارد استان قزوین تصریح کرد: صدور اولین پرونده حد مجاز آلاینده برای محصولات کشاورزی، واگذاری دبیرخانه استاندارد به بخش خصوصی، اجرای بسته های حمایتی در تولیدات و واردات، راه اندازی کارگروه استاندارسازی و سر و سامان دادن به استانداردها مشارکت در برگزاری نمایشگاه ساختمان از جمله اقدامات این اداره کل بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها