خبرهای داغ:
آیت الله عابدینی:

مناطق محروم از خدمات بهزیستی و اورژانس اجتماعی محروم نماند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار مدیران بهزیستی و مرکز اورژانس 123 استان خدمت‌رسانی به مناطق محروم را ضروری دانست.
کد خبر: ۹۱۸۷۱۱۱
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار مدیران بهزیستی و مرکز اورژانس 123 استان قزوین اظهار کرد: در حوزه کاری شما عزیزان زمینه خدمت‌رسانی گسترده‌ای فراهم است و این موضوع فرصت بسیار ارزشمندی محسوب می‌شود که در کمتر فضای کاری به این گستردگی است.

 

وی خدمت‌رسانی به مردم را یکی از رسالت‌های جدی دینی هر مسلمانی دانست و تشریح کرد: رسول گرامی اسلام خدمت به مسلمان و غیر مسلمان را یکی از شاخصه‌های مسلمانی معرفی کرده و این موضوع آنقدر جدی است که تأکید می‌کنند اگر پاسخ فریادخواهی مسلمان و یا غیر مسلمان را ندهید، مسلمان محسوب نمی‌شوید.

 

امام جمعه قزوین فعالیت‌های بهزیستی و اورژانس اجتماعی را دشوار و توأم با سختی و مشقت دانست و افزود: اگرچه کار در این حوزه جزو شغل‌های سخت محسوب می‌شود اما اینکه خدمات ارزشمند شما در راستای کلام نبی مکرم اسلام (ص) قرار دارد، سختی‌های کار شما را به شیرینی مبدل می‌کند.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه خدمت‌رسانی به مناطق محروم را ضروری دانست و تأکید کرد: خدمت‌رسانی دستگاه‌ها صرفاً نباید معطوف به مراکز استان‌ها باشد، بلکه باید در مناطق محروم نیز گسترش یابد و عدالت در خدمت‌رسانی با جدیت بیشتری مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با تأکید بر اینکه از فرصت مشاوران حوزوی در عرصه کاری بهزیستی و اورژانس استفاده کنید، بیان کرد: توجه به اقامه نماز، مساجد و انس با قرآن کمک می‌کند تا مشکلات عرصه کاری شما برطرف شود و آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا کند.

 

آیت‌الله عابدینی افزود: طبق آمارهای ارائه شده در ماه رمضان آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا می‌کند در حالی که کار جدی صورت نمی‌گیرد؛ حال اگر کارهای جدی در این عرصه انجام دهیم یقیناً شاهد اثرات مطلوب‌تری در کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.

 

امام جمعه قزوین با بیان اینکه در متون دینی تأکید شده است دل‌ها با ذکر به آرامش می‌رسد، گفت: بسیاری از آسیب‌هایی که در جامعه شاهد آن هستیم، با ارتباط با خداوند برطرف می‌شوند.

 

در پایان آیت‌الله عابدینی از کارکنان مرکز اورژانس 123 استان قزوین تجلیل کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها