خبرهای داغ:
از سوی یکی از بانک ها صورت گرفت؛

اهدای بیش از چهار هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند

از سوی یکی از بانک های استان قزوین تعداد چهار هزار و 20 بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند اهداء شد.
کد خبر: ۹۱۸۶۹۴۰
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، قائم مقام کمیته امداد استان قزوین در مراسم تحویل اقلام اهدایی جشن عاطفه ها به دانش آموزان نیازمند بیان کرد: خدا را شاکریم که علیرغم مشکلات و موانع مختلف در عرصه های اقتصادی شاهد استمرار حضور پرشور و نشاط اقشار مختلف مردم جامعه در حوزه احسان و نیکوکاری هستیم.


امیر محبی ادامه داد: امروز تنها یک نفر و یا چند نفر نیستند که در زمینه انفاق و احسان فعالیت می کنند بلکه عموم مردم به تناسب توان خود در مناسبتها و طرحهای مختلف از جمله در جشن عاطفه ها مشارکت دارند؛ از جمله کمک هایی که امروز شاهد هستیم مساعدت یکی از بانک های استان است که شامل چهار هزار و 20 بسته لوازم التحریر است.


وی خاطرنشان کرد: این بسته ها هر کدام به ارزش 32 هزار تومان برآورد شده و در مجموع ارزش کمک های اهدایی این بانک بیش از 128 میلیون تومان است.


قائم مقام کمیته امداد استان قزوین با اشاره به دیگر کمک های مردمی عنوان کرد: یکی دیگر از فعالان عرصه تولید در شهرستان تاکستان نیز 150 بسته کامل از اقلام مختلف لوازم التحریر را به دانش آموزان نیازمند اهداء کرده است.


وی گفت: یکی از خیران بزرگوار این شهرستان 40 عدد کیف برای دانش آموزان مقطع ابتدایی و همچنین هزینه تحصیل پنج نفر از دانش آموزان اعم از لباس، لوازم التحریر، کفش و سایر هزینه های جاری را به مدت یک سال تحصیلی ، متقبل شد.


محبی عنوان کرد: همچنین یکی از بخشداران شهرستان تاکستان نیز 50 بسته لوازم التحریر به ارزش پنج میلیون تومان به نیازمندان اهداء کرد ، ضمن اینکه در جشن گلریزانی که در بخشداری رامند با حضور بخشدار و امام جمعه این بخش برگزار شد، چهار میلیون و 200 هزار تومان کمک برای دانش آموزان نیازمند جمع آوری شد.


وی افزود: یکی از خیران بخش رامند پوشاک و ملزومات آموزشی به ارزش چهار میلیون و 200 هزار تومان و یکی از زنبورداران 117 کیلیوگرم عسل به ارزش هفت میلیون و 20 هزار تومان به دانش آموزان طارم اهداء کرده است.


قائم مقام کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: بسیجیان رازمیان 54 بسته لوازم التحریر کیف و نوشت افزار به ارزش چهار میلیون و 500 هزار تومان همچنین بخشدار، رئیس آموزش و پرورش و اعضای شورای شهر رازمیان یک میلیون و 375 هزار تومان به دانش آموزان نیازمند این منطقه کمک کرده اند.


وی عنوان کرد: در شهرستان البرز 441 بسته لوازم التحریر به ارزش 74 میلیون و 200 هزار تومان از سوی خیران به دانش آموزان اهداء شده است که شامل 368 بسته لوازم التحریر به ارزش 45 میلیون تومان از سوی واقفان و 73 بسته به ارزش 29 میلیون و 200 هزار تومان از سوی حامیان و خیران شهرستان بوده است.


محبی توضیح داد: کارکنان شرکت گاز استان 30 عدد کیف، 30 بسته لوازم التحریر و 30 دست پوشاک به ارزش چهار میلیون و 200 هزار تومان همچنین کارکنان اداره کل امور مالیاتی نیز 15 عدد کیف، 15 بسته لوازم التحریر و 10بسته پوشاک به ارزش پنج میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کرده اند.


وی افزود: چند تن از خیران و نیکوکاران شهر قزوین نیز 310 کیف، 350 بسته لوازم التحریر و 185 بسته پوشاک به ارزش 90 میلیون تومان به نیازمندان کمک کرده اند ضمن اینکه 80 نفر از ایتام و فرزندان تحت حمایت طرح محسنین نیز توسط حامیان خود لوازم التحریر به ارزش 35 میلیون تومان دریافت کرده اند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها