فرمانده گردان ثارالله شازند از افتتاح یک باب منزل مسکونی آسیب دیده در آینده نزدیک خبر داد
کد خبر: ۹۱۸۴۲۸۰
|
۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

اردوی جهادی گردان ثارالله شهرستان شازند 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند ؛ سروان رضایی با اشاره به فعالیت ها و خدمات ارائه شده توسط نیروهای کادر و سرباز و بسیجیان این گردان گفت : اطفاء آتش سوزی در کوهستانها و مناطق صعب‌العبور، کمک رسانی به هموطنان سیل زده در پلدختر و شوش، امداد رسانی به مردم در استان کرمانشاه در زلزله، نجات افراد گرفتار شده در برف و... بخشی از خدمات گردان به مردم عزیز است .

وی در ادامه افزود : در حال حاضر مشغول ساخت یکی از واحدهای مسکونی محرومین در روستای حصار از توابع بخش زالیان هستیم که در اثر باران شدید در سال جاری آسیب دیده بود و به امید پروردگار متعال و با کمک بی وقفه جهادگران، تا قبل از هفته مبارک بسیج، این واحد تحویل مددجوی تحت پوشش اداره بهزیستی خواهد شد .

فرمانده گردان ثارالله شازند اظهار امیدواری کرد که پس از اتمام این پروژه، بتوانند با کمک نیروهای کادر و وظیفه، یکی دیگر از واحدهای آسیب دیده را که متعلق به یکی از محرومین باشد را احداث نمایند .                                             اردوی جهادی گردان ثارالله شهرستان شازند اردوی جهادی گردان ثارالله شهرستان شازند اردوی جهادی گردان ثارالله شهرستان شازنداردوی جهادی گردان ثارالله شهرستان شازنداردوی جهادی گردان ثارالله شهرستان شازنداردوی جهادی گردان ثارالله شهرستان شازنداردوی جهادی گردان ثارالله شهرستان شازند

ارسال نظرات
آخرین اخبار