خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران عنوان کرد

ولایت‌پذیری و موقع‌شناسی دو عنصر حیاتی پیروزی‌ بر جبهه دشمنان

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: ولایت‌پذیری و موقع‌شناسی، دو عنصر حیاتی و عامل همه موفقیت‌ها و پیروزی‌ها بر جبهه دشمنان بود.
کد خبر: ۹۱۸۴۰۱۸
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶

ولایت‌پذیری و موقع‌شناسی دو عنصر حیاتی پیروزی‌ها بر جبهه دشمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار علی‌اكبر پورجمشیدی در جمع رزمندگان و کارکنان تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام نشدنی برای کسب معارف و تجربیات مهم برای همه دوران‌های انقلاب اسلامی شد.

وی با برشماری برخی دستاوردها و تجربیات غنی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ولایت‌پذیری و موقع‌شناسی، دو عنصر حیاتی و عامل همه موفقیت‌ها و پیروزی‌ها بر جبهه دشمنان بود.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران به بررسی نقش رزمندگان لشگر انصارالحسین(ع) در دوران جنگ تحمیلی و مأموریت‌های پس از آن پرداخت و گفت: هنوز لشگر انصارالحسین(ع) مظلوم واقع شده و دلاوری‌ها و موفقیت‌های بزرگ این یگان در طول دوران جنگ و پس از آن در افکارعمومی و تاریخ تشریح نشده است.

وی گفت: تیپ انصارالحسین(ع) هنوز با همان روحیه و توان دوران جنگ تحمیلی، مهمترین و سنگین‌ترین بارها را از دوش سپاه و انقلاب اسلامی برداشته و در اوج آمادگی رزمی و اعتقادی قرار دارد.

سردار پورجمشیدی افزود: عملکرد رزمندگان تیپ انصارالحسین (ع) در مأموریت‌های محوله، در نگاه فرماندهی معظم کل قوا و فرماندهان سپاه، تحسین برانگیز بوده است.

وی همچنین به عملیات مهم رزمندگان تیپ انصارالحسین(ع) در منطقه مرزی ازگله در بهمن 96 و درگیری با گروهک 20 نفره تروریستی داعش اشاره کرد و اظهارداشت: اگر هوشیاری، شجاعت و توان دفاعی رزمندگان این یگان نبود، به طور قطع ورود آن گروهک تروریستی به کشور، برای نظام و مردم فاجعه بار می‌شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات