پذیرش دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر ۴۰ درصد افزایش یافت

بوشهر - رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر از تحصیل هزار و ۴۲۱ دانشجومعلم در این دانشگاه خبر داد و گفت: امسال پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر ۴۰ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۹۱۸۳۸۱۵
|
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، اکبر مولایی از افزایش ۴۰ درصدی پذیرش دانشجو نسبت به سال گذشته در این دانشگاه خبر داد و اظهار داشت: امسال هزار و ۴۲۱ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: ۵۲۳ دانشجومعلم در پردیس علامه طباطبایی پسران بوشهر مشغول به تحصیل هستند که با احتساب ۱۸ دانشجومعلم انتقالی به این پردیس از سایر مراکز و پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان های دیگر آمار این پردیس به طور کلی ۵۴۱ دانشجومعلم است.

مولایی تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری ۸۵۹ دانشجومعلم در پردیس بنت الهدی صدر دختران بوشهر مشغول به تحصیل بوده که با احتساب ۲۱ دانشجومعلم انتقالی از سایر مراکز و پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان های دیگر به این پردیس، آمار دانشجومعلمان این پردیس به ۸۸۰ نفر است.

مولایی در ادامه افزود: همچنین بیش از ۴۰۰ مهارت آموز ماده ۲۸ دانشگاه فرهنگیان پس از قبولی در آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی و طی فرآیندهای لازم به مدت یکسال در این دانشگاه مهارت های حرفه ای لازم شغل معلمی را کسب خواهند کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: دانشجویان این دانشگاه هم اکنون در ۵ رشته علوم اجتماعی، علوم تربیتی( آموزش دبستان و پیش دبستانی)، آموزش زبان انگلیسی، تربیت بدنی و مشاوره در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات