خبرهای داغ:
عصای موسی برنیل و خون حسین برفرات!!!

جایی برای آموختن و آزادگی!! نقطه کانونی اسلام! کربلا

سپاه نور که قافله سالارش بهترین خلایق است. اما این بار شمشیر و عصایش به فرات کارگر نشد. فرات شکافته شد با خون حسین!! معجزه موسی این بار در خون خلاصه گردید تا شکافته شدن دریای مرده امت محمد را جهانیان ببینند.
کد خبر: ۹۱۸۳۵۵۰
|
۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین؛جایی برای آموختن و آزادگی!! نقطه کانونی اسلام! کربلا می رویم، همانجایی که مردانی از جنس نور بر پهنه صحرای تفتیده خون خویش را به پیشگاه حق هدیه دادند.

اربعین حکایت مردی از تبار محمد حکایت مسیح زمان است. در آیین یهود آمده که موسی در روز نهم و دهم عاشورا از فرط گرسنگی و تشنگی با قوم خویش به ساحل نیل رسید، مردم فریاد زدند دیگر راه گریزی نیست موسی بخدایت بگو لشگر فرعون رسید.

روز عاشورا گرمای هوا بر قوم موسی فائق آمده و دشمن دریک قدمی آنها برای سلاخی آمده است. فرعون است همان بزرگترین امپراطوری دنیا!!!
عصای موسی در روز عاشورا بر نیل می خورد. نیل شکافته می شود و قوم به سلامت به ساحل نجات می رسد.

بنی اسراییل و یهود به یاد سختی های موسی روز نهم و دهم محرم را روزه می گیرند، اما موسی را قوم خود و خانواده اش همراهی می کردند. در لشکر گریزان موسی قارون، سامری و هزاران نفر حضور داشتند.

در بلاد مسلمین مردم مشغول مراسم حج هستند، در مناره های مسجد صدای اذان زده می شود، در کعبه عده ای لباس احرام پوشیده و رمی جمرات می کنند تا به شیطان سنگ بزنند. کلاس های آموزش قرآن و احکام همه جا دایر است.

مردی از تبار ابراهیم تنهای تنها به دنبال یاری گر خویش است. صدای هل من ناصر ینصرنی سر می دهد. قومش اورا نصیحت می کنند تا به کوه و بیابان پناه ببرد. با فرعون زمان خویش بیعت کند. اما امت درخواب و مشغول حج است. شترانی که حاجی می شوند. حج واجب را رها تا به جهاد بپردازد، به کربلا می رسد و بزرگترین امپراطوری عصر خویش به استقبالش می آید. سی هزار نیرو، در سپاه هفتادو دونفره اش نه قارون اشرافی وجود دارد نه سامری گوساله پرست!! هرکس حق الناسی به گردن دارد از سپاه خویش رهایش می کند.

سپاه نور که قافله سالارش بهترین خلایق است. اما این بار شمشیر و عصایش به فرات کارگر نشد. فرات شکافته شد با خون حسین!! معجزه موسی این بار در خون خلاصه گردید تا شکافته شدن دریای مرده امت محمد را جهانیان ببینند.

موسی با قومش در برابر فرعون یک کشته نداد، قومش بهانه جو بودند اما همراهش ماندند تا به ساحل نجات رسیدند. حسین مظلوم است. حتی مظلوم تر از نوح، مظلوم تر از موسی و عیسی، مظلوم تر از یحیی نبی!!
قومش اورا در ابتدا رها کردند. اما کربلا با خون حسین ساخته شد تا فرات به بن بست خون شکسته شود.

امروز پایگاهی برای شیعیان تا برای فتح مکه و بیت المقدس استارت آن با لشکر چند صد میلیونی عازم جبهه شود. این بار از فرات به نیل خواهیم رفت تا شکافته شدن نیل را به دجالان نیل تا فرات نشان دهیم.

حسین چقدر مظلوم و شجاع می جنگد. روزی که سیاهی لشکر دشمن چشمان دنیا طلبان را تار کرده بود او فریاد زد: هرگز ذلت را نمی پذیرم. مرگ با آن همه بزرگی خود نزد حسین خوارشد. ۱۴۰۰سال است که خون وی می جوشد و پشت دیوارهای کاخ سفید در عزایش می گریند. خون حسین ویران کننده کاخ مستکبرین است.

انتهای پیام/1002

ارسال نظرات
پر بیننده ها