در گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش

استان مرکزی میزبان مسابقات روستایی جام خوشه چین منطقه چهار کشور

چهارمین جلسه هماهنگی و بررسی اقدامات پیش بینی شده مرحله نهایی مسابقات جام خوشه چین منطقه چهار کشور در دفتر معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۳۵۱۶
|
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، چهارمین جلسه هماهنگی و بررسی اقدامات پیش بینی شده مرحله نهایی مسابقات جام خوشه چین منطقه چهار کشور در دفتر معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزار شد.

زاهدی معاون ورزشی اداره کل ، فردوسی رئیس اداره ورزش و جوانان اراک ، محمدی مدیر حراست اداره کل ، علی بخشی مسئول ورزش بانوان اداره کل ، فتحی رئیس گروه توسعه ورزش روستایی و همگانی اداره کل ،عشوری رئیس هیئت روستایی و بازی های بومی و محلی و دیگر اعضاء این جلسه ؛ تصمیماتی در خصوص مرحله نهایی مسابقات به میزبانی شهر اراک اتخاذ گردید.

گفتنی است مراحل شهرستانی و استانی این جام در استان مرکزی برگزار گردیده و نفراتی که برای مرحله پایانی برگزیده شده اند مشخص وبا آمادگی کامل برای حضور در مسابقات منطقه 4 کشور که به میزبانی استان مرکزی میباشد با رقبای هم رقابت خواهند نمود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت : مسابقات جام خوشه چین منطقه 4 کشور در روزهای 15 لغایت 17 آبانماه سال جاری بمدت سه روز در دو بخش آقایان و بانوان در رده سنی جوانان و نوجوانان با ایجاد رقابت سازنده و موثر و همچنین خود باوری و اعتماد به نفس در بین جامعه روستایی برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد : این مسابقات با حضور 6 استان از منطقه چهار کشور شامل استانهای مرکزی ، خوزستان ، کرمانشاه ، ایلام ، همدان و لرستان با بیش از 500ورزشکار آقا و خانم در رشته های ورزشی فوتسال ، والیبال ، دوومیدانی و بازیهای بومی و محلی برگزار میگردد.

زاهدی در پایان با اشاره به اینکه این المپیاد در راستای شور و نشاط اجتماعی و با هدف استعدادیابی و نخبه پروری در بین نوجوان و جوانان روستایی و عشایری میباشد اعلام داشت : در نظر داریم مراسم افتتاحیه و اختتامیه این برنامه را هر چه باشکوه تر و با برگزاری برنامه های جانبی مناسب و راه اندازی نمایشگاه صنایع دستی ، غذاهای محلی و.... در محل مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برپا نمائیم.

 

ارسال نظرات