خبرهای داغ:
رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین

منابعی که برای رونق استان پرداخت می شود باید مشهود باشد

بخشنده گفت: منابعی که برای رونق استان پرداخت می شود باید مشهود باشد و ما آمادگی معرفی افرادی که دارای اهلیت دریافت تسهیلات می باشند را به استان داریم.
کد خبر: ۹۱۸۳۵۱۳
|
۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین در کارگروه اشتغال که به ریاست استاندار برگزار شد بیان کرد: مشکلات صادرات به اتفاقاتی که در سال 97 افتاد و همچنان در جریان است بازمی گردد.

وی گفت: من با فعالیت در بازار عراق به شدت مخالفم چرا که محصولات صادراتی کشور ما با ارز 4200 تومان به عراق صادر می شود که موضوع مناسبی نیست.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین اظهار کرد: بازار 180 میلیونی در اوراسیا در شهر بندری قزاقستان وجود دارد و 21 هکتار زمین در اختیار استان قزوین قرار می دهد تا پایانه صادراتی راه اندازی کنیم در حالیکه ما برای راه اندازی این پایانه نیازمند 25 میلیارد تومان اعتبار و حمایت بانک ها می باشیم.

بخشنده عنوان کرد: در این پایانه می توانیم شهرک های مدیریتی را راه اندازی کنیم. در حال حاضر سرمایه گذار با جرات وارد سرمایه گذاری نمی شود در حالی که سرمایه گذار نیازمند ثبات و نرخ ارز ثابت می باشد.

وی با اشاره به تعامل سازمان جهادکشاورزی استان قزوین با اتاق بازرگانی استان افزود: اگر این اهتمام وجود داشته باشد و دستگاه ها به اتاق بازرگانی اعتماد داشته باشند می توان به راحتی بسیاری از مشکلات موجود در مسیر اشتغال را کم کرد و ما آمادگی ورود به این موضوعات را داریم تا این تسهیلات ارزان قیمت به افرادی که توانایی ایجاد اشتغال دارند پرداخت شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین اضافه کرد: منابعی که برای رونق استان پرداخت می شود باید مشهود باشد و ما آمادگی معرفی افرادی که دارای اهلیت دریافت تسهیلات می باشند را به استان داریم.
۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها