مدیر کانون فرهنگی هنری نور سامان گفت: حضور نوجوانان و جوانان در مساجد به توسعه فعالیت های قرآنی کمک می کند.
کد خبر: ۹۱۸۳۰۳۲
|
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع سامان در حاشیه جلسه هماهنگی برنامه های فرهنگی، هنری و قرآنی که با حضور اعضای فعال کانون در مسجد جامع شهر سامان برگزار شد، گفت: برنامه ریزی برای برگزاری فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد به منظور حضور کودکان، نوجوانان و جوانان یکی از وظایف مهم مسئولین کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

رضا صفاری در ادامه؛ جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مسجد را یکی دیگر از وظایف مهم مسئولین کانون های فرهنگی هنری دانست و افزود: همکاری ارکان مسجد «امام جماعت، هیئت امنا، مسئول کانون و پایگاه بسیج» در برگزاری هرچه بهتر برنامه های فرهنگی هنری و قرآنی و حضور جوانان در مساجد، تاثیر بسزایی دارد.

صفاری بابیان اینکه کانون فرهنگی هنری نورشهر سامان در طول سال برنامه های متنوعی برگزار می کند، تصریح کرد: برگزاری طرح اوقات فراغت یکی از بزرگترین طرح هایی است که هرساله با استقبال گسترده نوجوانان و جوانان همراه بوده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری نور شهر سامان خاطر نشان کرد: با پایان یافتن طرح اوقات فراغت، برنامه ریزی برای حضور نوجوانان و جوانان در سایر برنامه های فرهنگی هنری و قرآنی در دستور کار این کانون قرار گرفته است.

رضا صفاری با اشاره به کلاس های آموزشی قرآن ویژه نوجوانان و جوانان، تصریح کرد: کلاس های آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن ویژه نوجوانان و جوانان هر هفته دوشنبه ها بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهر سامان برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری نور سامان گفت: حضور نوجوانان و جوانان در مساجد به توسعه فعالیت های قرآنی کمک می کند.

ارسال نظرات