خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قزوین:

نتیجه خدمات کمیته امداد برای همه جامعه است

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: خدمت به نیازمندان شادی دل آنان را به همراه دارد و براساس آموزه های دینی و سیره ائمه (ع)، کمک به محرومان و نیازمندان از بالاترین خدمت هاست بنابراین اثرات خدمات کمیته امداد تنها برای محرومان نبوده و برای همه جامعه سودمند است.
کد خبر: ۹۱۸۲۵۷۴
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار حاجیان در دیدار مدیرکل و معاونان کمیته امداد استان قزوین که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات موثری برای محرومان جامعه دارد و توفیق خدمت در این نهاد مقدس برای کارکنان این نهاد بسیار ارزشمند است چراکه خدمت به مردم و به ویژه محرومان یک نعمت الهی است.


وی ادامه داد: خدمت به نیازمندان شادی دل آنان را به همراه دارد و براساس آموزه های دینی و سیره ائمه (ع)، کمک به محرومان و نیازمندان از بالاترین خدمت هاست بنابراین اثرات خدمات کمیته امداد تنها برای محرومان نبوده و برای همه جامعه سودمند است.


فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: وجه اشتراک ناجا و کمیته امداد، خدمتگزاری به مردم و رسیدگی به حال مظلومان است چراکه نیروی انتظامی تلاش می کند به فریاد مظلومان برسد و کمیته امداد نیز به کسانی که به واسطه مشکلات مالی در عسر و حرج هستند، رسیدگی می کند.


وی با اشاره به هوشمند و امین بودن به عنوان معیارهای مقام معظم رهبری برای پلیس، عنوان کرد: یک پلیس باید روان شناس، حقوق دان، جرم شناس، دشمن شناس، هوشمند و امین باشد تا بتواند در عرصه های مختلف خدمت خویش موثر و مفید باشد.


حاجیان تصریح کرد: امنیت بستر توسعه اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و مذهبی است از این رو باید به موضوع امنیت عمیق تر نگاه کرد و مسائل مرتبط با مسائل امنیت عمومی به مردم به خوبی آموزش داده شود.


در ادامه مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: حضور کمیته امداد در عرصه محرومیت زدایی موجب افزایش امنیت می شود چراکه کاهش فقر و محرومیت به افزایش همبستگی اجتماعی در جامعه کمک می کند ضمن اینکه تلاش های این نهاد منحصر به پرداخت کمک معیشت و مستمری ماهیانه نیست بلکه توانمندسازی مددجویان رویکرد جدی برنامه های ما در کمیته امداد است که موجب خروج مددجویان از صف دریافت کنندگان کمک های این نهاد می شود.


مجید مومنی تأکید کرد: توانمندسازی مددجویان با ایجاد اشتغال در واقع به افزایش اشتغال و تولید در جامعه منجر می شود که همین مهم از عوامل افزایش امنیت عمومی در جامعه است.


وی یادآورشد: کمیته امداد امام (ره) سهم بالایی در ایجاد اشتغال دارد و در حال حاضر اشتغال این نهاد به سمت مشاغل مرتبط با فن آوری نوین سوق داده شده است.

 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها