خبرهای داغ:
مسوول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) خبر داد:

شرکت ۹۰ دانش آموز ناحیه یک قزوین در طرح «یاوران ولایت»

مسوول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین از شرکت ۹۰ دانش آموز ناحیه یک قزوین در طرح «یاوران ولایت» خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۲۵۶۸
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محسن انصاری نژاد مسوول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین با اشاره به برگزاری طرح یاوران ولایت اظهار داشت: این طرح همه ساله در دستور کار بسیج دانش‌آموزی قرار داشته که تا دانشجویی ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این طرح مورد تایید مقام معظم رهبری قرار دارد، بیان کرد: هدف اصلی از این طرح تربیت نسل جوان برای تراز انقلاب اسلامی است.

انصاری تصریح کرد: راهبرد دوره طرح ولایت بسیج دانش آموزی مدرسه انقلابی و دانش آموزانقلابی است و این دوره، دوره دوره مدیریتی ،مهارتی وتشکیلاتی می باشد.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین یادآور شد: در این طرح که دو روزه می باشد، ۴۵ نفر از دانش آموزان خواهر و ۴۵ نفر از دانش آموزان برادر حضور دارند که برنامه های تربیتی، فرهنگی، سیاسی، بصیرتی برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: این دوره ویژه دانش آموزان مدارس متوسطه دوم واحدهای بسیج پیشگام است که از هر مدرسه فرماندهان واحد و شورای بسیج و با هدف تربیت دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی، تمرین مسئولیت پذیری و کارگروهی با همکاری دو نهاد فرهنگی آموزش و پرورش و سپاه برنامه‌ریزی و توسط سازمان بسیج دانش آموزی اجرا می‌شود.

انصاری تاکید کرد: در این طرح دانش‌آموزان آماده می‌شوند تا به عنوان آینده‌سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یاور ولایت در مدارس خود با ماموریت‌های فرهنگی، علمی و آموزشی فعالیت کنند.

 

4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها