آلومینیوم اراک ۱ - نیروی زمینی تهران ۲؛

اولین شکست فصل شاگردان فکری مقابل تیم بدون برد لیگ رقم خورد

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفتمین هفته رقابتهای لیگ یک متحمل اولین شکست فصل خود شد.
کد خبر: ۹۱۸۱۹۵۲
|
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ تیم های آلومینیوم اراک و نیروی زمینی تهران از ساعت ۱۵:۱۵ در چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ دسته یک به مصاف هم رفتند که در پایان این شاگردان امیدرضا روانخواه بودند که موفق شدند به نخستین پیروزی فصل خود دست یابند.

در این مسابقه محمود فکری با انجام چند تغییر نسبت به بازی های گذشته شاگردانش را روانه میدان کرده بود و در طرف دیگر امیدرضا روانخواه مانند مسابقات گذ‌شته ترکیبی متشکل از بازیکنان جوان را برای این دیدار در نظر گرفته بود.

سفیدپوشان اراکی در ابتدای مسابقه قصد داشتند با ارائه بازی هجومی مانند مسابقات پیشین دروازه حریف خود را دقایق ابتدایی باز کنند اما دفاع بازیکنان نیروی زمینی مانع این اتفاق شد.

رفته رفته تیم با تسلط پیدا کردن نیروی زمینی و همچنین اشتباهات اراکی ها در خط دفاعی و از دست دادن توپ در نزدیکی محوطه جریمه ، روند بازی متعادل تر شد.

تیم نیروی زمینی در دقیقه ۱۸ با استفاده از ضغف سمت چپ خط دفاعی آلومینیوم سازان توانست با گل عارف رستمی از میزبان جلو بیافتد. وقت کشی های متعدد شاگردان روانخواه در نیمه اول باعث شد با احتساب پنج دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول اراکی ها فرصت بیشتری برای حمله به روی دروازه حریف خود پیدا کند.موقعیت های آلومنیوم در لحظات پایانی نیمه اول به گل ختم نشد تا چهل و پنج دقیقه نخست با پیروزی یک بر صقر تهرانی ها به پایان برسد.

در نیمه دوم شاگردان فکری که برای تغییر نتیجه پای به میدان گذاشته بودند موفق به ایجاد خطر روی دروازه نیروی زمینی شدند اما حملات آنها ثمر بخش نبود و در سوی دیگر نیروی زمینی سعی بر کنترل روند بازی و استفاده از ضد حملات داشت. در حالی که اراکی ها برای ایجاد خطر و گلزنی با تمام توان تلاش می کردند یک توپ ربایی از طرف شاگردان روانخواه باعث ایجاد یک ضدحمله شد که طی آن ضربه علی خدادادی با برخورد به یار آلومینیوم وارد دروازه ی سپیدپوشان اراکی شد تا حساب کار دو بر صفر شود.

تیم آلومینیوم که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت با ورود محمد آشتیانی و سید پیمان میری چهره هحومی تر به خود گرفت و با ایجاد موقعیت های خطرناک گلزنی دروازه وحید مهدی خانی را به طور جدی تهدید کردند.در دقیفه ۷۴ در یکی از حملات اراکی ها با سرنگون شدن پیمان میری در برخورد با سنگربان نیروی زمینی در محوطه جریمه، پنالتی به نفع آلومینیوم سازان اعلام شد که با ضربه زیبای میری تبدیل به گل شد تا شاگردان فکری اختلاف را با حداقل برسانند. بعد از گلزنی آلومنیوم فشار سفیدپوشان بر روی دروازه نیروی زمینی بیشتر شد ولی حملات آنها باعث گشوده شدن دوباره دروازه تهرانی ها نشد تا در نهایت دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع نیروی زمینی به اتمام برسد.

آلومینیوم اراک با باخت در این مسابقه دوازده امتیازی باقی ماند تا همچنان در رده هفتم لیگ آزادگان قرار داشته باشد. نیروی زمینی نیز که با برد در این دیدار اولین پیروزی خود را در فصل جدید لیگ دسته یک بدست آورد ، با چهار امتیاز رده شانزدهم را به خود اختصاص داد.

نماینده استان مرکزی در رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور در هفته هشتم جمعه ۱۹ مهرماه میهمان بادران تهران خواهد بود.

ارسال نظرات