خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قزوین

همیار پلیس، عامل بازدارنده بی نظمی در رانندگی است

سردار حاجیان گفت: همیار پلیس می تواند به راننده هشدار دهد که قوانین رانندگی را رعایت کند و این امر عامل بازدارنده از عدم رعایت قوانین می شود.
کد خبر: ۹۱۸۱۹۱۹
|
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک همزمان با چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی با حضور سرهنگ حسن پور رئیس پلیس راهور قزوین، خیراله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و جمعی از دانش آموزان دوره ابتدایی در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین در این مراسم بیان کرد: بستر توسعه هر کشوری دو مولفه آموزش و امنیت است و این دو مولفه پایه گذار توسعه است.

وی گفت: نزدیکی و تقارن ما به آموزش و پرورش موید این امر است لذا تعامل پلیس با آموزش و پرورش یک تعامل هدفمند و سازنده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: اگر با برنامه کار کنیم می توانیم محیط آزادی را برای خود فراهیم کنیم و دانش آموزان باید موضوعات نظم و انضباط را در محیط های خانه و جامعه، رعایت کرده و پلیس و همیار خود باشند.

سردار حاجیان عنوان کرد: کلمه پلیس یک ماهیت نظم و انضباط و خوشایندسازی محیطی را به دنبال دارد و همکاری با آموزش و پرورش موجب توسعه جامعه می شود.

وی افزود: جامعه توسعه یافته جامعه ای است که به فرزندان خود آموخته اند باید خود کنترل باشند و مظهر پلیس، نظم و انضباط می باشد.
فرمانده انتظامی استان قزوین تصری کرد: از جامعه فرهنگیان و جامعه آموزش پرورش انتظار داریم با برنامه هوشمندانه نظم و انضباط را در جامعه فرهنگ سازی کرده و دانش آموزان باید از همین دوران کودکی بیاموزند که نظم موجب رفاه عمومی می شود.

سردار حاجیان اضافه کرد: در بحث فرهنگ ترافیکی، تصادفات جاده ای که موجب بی سرپرستی بسیاری از کودکان می شود عوامل مختلفی دخیل است و که ضعف فرهنگ ترافیک است که باید در همین سنین روی فرهنگ ترافیک کار کنیم.

وی گفت: دومین عامل زیرساخت های جاده ای است و این زیرساخت ها باید زیر نظر کارشناسان طراحی شود. سومین عامل خودرو و چهارمین عامل، انسانی است.

سردار حاجبان گفت: همیار پلیس می تواند به راننده هشدار دهد که قوانین رانندگی را رعایت کند و این امر عامل بازدارنده از عدم رعایت قوانین می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها