خبرهای داغ:
بسیج بررسی می کند:

گوسفندانی که گرگ ستایی می کنند!!!!!

داستان بسیار پیچیده است، عده ای با عمد یا سهو در بیان خود سعی در اتهام زنی به ایران داشته تا مسیر هموار مقاومت که پشت دروازه های خیبر و اسراییل خیمه زده منقطع شود.
کد خبر: ۹۱۸۱۵۶۸
|
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

اربعین نزدیک است و جوجه را آخر پاییز می شمارند. عده ای در داخل کشور تظاهرات مردم عراق را خواسته به حق خود می دانند که درباره فساد، بیکاری، تبعیض و بی عدالتی دست به اعتراض زدند.

داستان بسیار پیچیده است، عده ای با عمد یا سهو در بیان خود سعی در اتهام زنی به ایران داشته تا مسیر هموار مقاومت که پشت دروازه های خیبر و اسراییل خیمه زده منقطع شود.

عراق بیش از ۱۱/۵درصد نفت دنیا را در اختیار دارد و تمام قدرتهای استکباری به دنبال تسلط بر این منابع می باشند و هیچ قدرتی را بدون مجوز خود نمی پذیرند.

همگرایی عراق با ایران به عنوان بخشی از جبهه مقاومت و دومین حکومت مقتدر شیعه نوعی سردرگمی برای استکبار به همراه داشته است.

امسال تحت هیچ شرایطی نباید راهپیمایی اربعین شکل بگیرد و پیوند دو ملت عراق و ایران به ضرر تمام قدرتهای شیطانیست.

آمریکا و انگلیس در حال خروج از عراق بوده زیرا دولت و ملت که در خط مقاومت هستند بعدها می توانند با استقلال کامل افول امپراطوری های شیطانی را رقم بزنند. اینکه آمریکا و انگلیس تظاهر کنندگان را حق طلب معرفی کنند، جای هیچ شکی نیست!!

در تبلیغات شبکه های معاند چند پروژه پیگیری شد؛ ابتدا عنوان گردید روحانیون شیعه در عراق با گرفتن پول دختران زیر نه سال را به عقد مردان در می آورند،( شبیه توییت مهناز افشار) ناگهان موجی عظیمی علیه روحانیت در عراق به راه می افتد، مرحله بعد اعلام کردند بسیاری از نیروهای ارتش عراق که به یاری مردم معترض آمدند توسط حشدالشعبی هدف قرار گرفتند (شبیه اختلاف بین ارتش و سپاه در ایران) در پروژه بعدی رسانه های بیگانه با اعلام خبری در فضای مجازی به مردم عراق اعلام کردند، بیش از چندین کامیون دلار متعلق به مردم توسط سردار سلیمانی و سپاه قدس از عراق خارج و به ایران منتقل شده است عامل بدبختی مردم همان سپاه قدس و ایرانیان هستند(شبیه پروژه پولهای ایران صرف آباد کردن عراق،سوریه و لبنان می شود).

در بغداد و نجف پیام هایی بین مردم عراق رد و بدل شد که ایرانیان برای لذت جویی از زنان عراقی فحشا را ترویج می کنند و زائران ایرانی به زنان عراق تجاوز می کنند. (شبیه تجاوز مردان عراقی به زنان ایرانی در مشهد)در گام بعدی عده ای از نیروهای متعلق به داعش با لباس مردمی اقدام به تیراندازی و آتش زدن مغازه ها کردند و درگیری با نیروهای الحق و حشدالشعبی را رقم زدند.

دولت عادل عبدالمهدی در حقیقت انبوهی از نیروهای بعثی و وابسته به عربستان را علیرغم میل مراجع عراق روی کارآورد.

مقتدی صدر که چند هفته پیش تصاویرش با رهبر انقلاب منتشر شد بلافاصله خواهان استعفای نخست وزیری و انحلال کابینه عراق شد، کسانیکه سرهای بریده اسپایکر را به بهای لبخند شیطان به فراموشی سپردند، گوسفندانی که با ستایش گرگ طلب رحمت می کنند، فراموش خانه ای که بیش از ۱۵۰هزار تجاوز جنسی به نوامیس عراق را به راحتی فراموش کردند. می خواهند داعش و بانیان آن را فراموش کنند. چقدر پروژه های نفاق در ایران و عراق مشترک است!

1002/گ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها