خبرهای داغ:
امیر پیری:

تجربه گذشته است که آینده یک ملت و یک تمدن را می سازد

همایش پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، در راستای نکوداشت پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، همزمان با سراسر کشور در قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۱۰۵۵
|
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همایش پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، در راستای نکوداشت پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، همزمان با سراسر کشور در قزوین برگزار شد.

این همایش با حضور پیشکسوتان و بازنشستگان نیروهای مسلح از سپاه پاسداران، لشکر 16 زرهی، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی و رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس استان قزوین برپا شد.

امیر پیری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین در این همایش گفت: هیچ چیزی نمی تواند جبران کننده زحمات و از جان گذشتگی ها و رشادت های رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت باشد.

وی ادامه داد: تمام مسئولین کشور مدیون شما پیشکسوتان جهاد و شهادت هستند و شما دایه داران میدان حق علیه باطل بوه اید.

این مسوول عنوان کرد: تجربه گذشته است که آینده یک ملت و یک تمدن را می سازد، استفاده بردن و بهره جستن از تجربیان این عزیزان می تواند از عوامل پیشرفت در این نظام مقدس باشد.

امیر پیری در خاتمه خاطرنشان کرد: آرامش و امنیتی که امروز در جامعه در جریان است را مدیون از خودگذشتگی شهدا و ایثار شما عزیزان هستیم و بر خود واجب می دانیم که با شناساندن این جان فشانی ها به نسل جدید ادای دین کوچکی در برابر این کار های بزرگ داشته باشیم.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها