خبرهای داغ:
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین:

رسیدگی به 34 پرونده تخلف رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای استان

قهاری گفت: رسیدگی به 34 پرونده تخلف رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی کالا و مسافر جاده ای استان در کمیسیون ماده 11 استان انجام شد.
کد خبر: ۹۱۸۰۶۵۸
|
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، به منظور رسیدگی به تخلفات جاده ای و با حضور روسای ادارات حقوقی، ایمنی و ترافیک و حمل و نقل کالا و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، نماینده پلیس راه استان و روسای کانون انجمن صنفی رانندگان استان قزوین ، انجمن صنفی رانندگان حمل و نقل کالای استان جلسه کمیسیون ماده 11 استان برگزار شد.

قهاری در این جلسه عنوان کرد: در جلسات رسیدگی، از رانندگان متخلف نیز در جلسه دعوت به عمل آمده، دفاعیات آنها مورد استماع قرار گرفته و رسیدگی به تخلفات در حضور آنها صورت می پذیرد.

وی گفت: عمده تخلفات رانندگان بخش حمل و نقل کالا و مسافر جاده ای شامل حمل بار بدون بارنامه دولتی ، حمل بار اضافه بر ظرفیت مندرج در کارت خودرو ، حرکت در ساعت غیر مجاز در شب با محموله خطرناک ، عدم رعایت بخشنامه ها و دستورالعمل های سازمان ( خارج از سیستم اعلام بار ) می باشد.

قهاری افزود: همچنین فقدان یا عدم بکارگیری تجهیزات ایمنی، در اختیار گذاشتن وسیله نقلیه به شخص فاقد صلاحیت، حمل مسافر بدون اخذ صورت وضعیت ، عدم رعایت و موازین و شئونات شرعی و اخلاقی و نرساندن مسافر به مقصد تعیین شده در صورت وضعیت از جمله تخلفات مورد بررسی در این کمیسیون بود.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها