خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان:

دست قدرت و اراده الهی بالاتر از همگان است

حجت الاسلام رضا صادقی گفت: ما مقاومت کردیم تا تمام دنیای که پشت صدام بعثی ایستاده بودند بفهمند که با توکل به خدا و با نیروی غیبی وعنابت صاحب الزمان (عج) تمام قدرتهای پوشالی هیچ است ودست قدرت الهی بالاتر از همگان است.
کد خبر: ۹۱۸۰۲۹۶
|
۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام رضا صادقی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان ضمن گرامیداشت یاد شهدای عزیزی که در دفاع مقدس جان عزیزشان را در کف اخلاص گذاشتند و ایثار و از خودگذشتگی از خود نشان دادند گفت: امروزگرد هم آمده ایم و اینگونه پاس می داریم این ایام الله را باید از آن مجاهدت ها و از آن ایثارها درس بیاموزیم ودرس بگیریم.

وی ادامه داد: درسی که شهدا وایثارگران به ما آموختند وامروزه دراین جهان پرهیاهو کاربرد مهمی دارد، درس مقاومت وایستادگی در برابر دشمن است.

صادقی تبیین کرد: شهدا و ایثارگران و رزمندگان با دست خالی درمقابل دشمن متجاوز ایستادند و مقاومت کردند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک میهن عزیز به دست دشمن بیفتد. آنها ایستادند وجان فشانی کردند تا آبرو وخاک و میهن و ناموس بدست بیگانه نیفتد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان تصریح کرد: ما مقاومت کردیم تا تمام دنیای که پشت صدام بعثی ایستاده بودند بفهمند که با توکل به خدا و با نیروی غیبی وعنابت صاحب الزمان (عج) تمام قدرتهای پوشالی هیچ است ودست قدرت الهی بالاتر از همگان است.

وی توضیح داد: این شهدا که درس مقاومت وایثار و فداکاری را ازمکتب سیدالشهدا(ع) فراگرفته بودند به خوبی به آموخته خود عمل نمودند و به ما آموختند که برای پیروزی وغلبه بردشمن با درس آموزی از مکتب سیدالشهدا(ع) پیروز خواهید شد.

حجت الاسلام صادقی عنوان کرد: اگر امروز استکبار جهانی درمنطقه متحد شده اند برای این است که این قدرت مقاوت وایستادگی وایثار وشهادت راا ز ما بگیرند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان در خاتمه تاکید کرد: اگر بخواهیم دراین جهان ندای اسلام و عقاید اسلامی جاری و پا برجا باشد باید بصیرت خود را بالا برده ودشمن شناسی داشته باشیم و در برابر دشمنان مقاومت نماییم تا نظام اسلام جهانی بدست موعود الهی تحقق یابد.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها