خبرهای داغ:
سردار شاهرخی :

هدف اصلی سپاه در حوزه پیشرفت و آبادانی، محرومیت زدایی و انجام طرح‌های ماندگار برای ساکنان روستاها است

سردار شاهرخی گفت: هدف اصلی سپاه، محرومیت زدایی و انجام طرح‌های ماندگار برای ساکنان روستا است و اعتقاد داریم که هرکجا مردم، سپاه و دولت پای کار بوده‌اند، اقدامات ماندگاری اجرا شده است.
کد خبر: ۹۱۸۰۰۳۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین روز شنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در الموت غربی گفت: همه باید تلاش کنند تا اقدامات عمرانی و توسعه‌ای در مناطق محروم به مهاجرت معکوس منجر شود که این مهم با مشارکت مردم، دستگاه‌های دولتی و سپاه امکان پذیر است.

 

سردار محمد شاهرخی افزود: امروز روستاهای بازرگاه، علندر و چنگال دشت از دهستان دستجرد الموت غربی بعد از ۴۰ سال از نعمت آب شرب بهره‌مند شدند که عمده دلیل آن، همت خود مردم و همکاری دستگاه‌های اجرایی بود.

 

وی به اشتغال مولد در روستاها اشاره کرد و گفت: طی ۲ سال گذشته ۱۷ جوان متاهل در دهستان چوقور طارم سفلی از طریق زنبورداری مشغول به کار شده اند و از این دست اقدامات ماندگار در حوزه‌های صنایع دستی، کشاورزی و باغداری باید همچنان افزایش یابد.

 

شاهرخی با بیان اینکه سپاه به دنبال افزایش دهستان در لیست فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی نیست، اظهار داشت: تمام تلاش سپاه این است که به جای کمیت‌گرایی با کیفیت تمام بتواند سه دهستان طارم، الموت شرقی و غربی را آباد کند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: هدف اصلی سپاه، محرومیت زدایی و انجام طرح‌های ماندگار برای ساکنان روستا است و اعتقاد داریم که هرکجا مردم، سپاه و دولت پای کار بوده‌اند، اقدامات ماندگاری اجرا شده است.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) یادآور شد: فلسفه تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی، کار جهادی و بسیج امکانات در روستاهای محروم است که در این رابطه کارگروه‌های عمرانی، اقتصادی و سلامت راه‌اندازی شده و توجه به درخواست‌های مردمی در اولویت امور آنها قرار دارد.

۱۰۰۱/پ۳۰/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها