خبرهای داغ:
بسیج گزارش می دهد:

عملیات نصر و پهپادهای ناشناس!!!

بزرگترین خطر هم اینک ریاض و دبی را تهدید و می تواند جنگ را به داخل این دو پایتخت تجاری و حکومتی بکشاند.
کد خبر: ۹۱۷۹۷۹۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

اسراییل با آوردن پهپادهای ناشناس در پایگاه های امریکا در عراق اقدام به زدن پایگاه های سپاه قدس و حشدالشعبی می کند.


همزمان با بحث آرامکو در عربستان و تهدید ایران به حمله نظامی توسط عربستان و اروپا، ناتنیاهو نیز وارد کارزار شد تا بتوانند در یک کار هماهنگ زمینه سازی حمله واقعی علیه ایران را در ائتلافی ساماندهی کند.

تیمی از کارشناسان اسراییلی در القیاره عراق با کارشناسان سعودی و اروپایی دیدار می کنند که زدن چندین نقطه را در عراق و سوریه تصویب و همزمان با دیدارهای مجمع عمومی سازمان ملل این اقدام صورت می گیرد.

ایران ضمن رد حمله به آرامکو بر حمایت خود از انصارالله تاکید می کند. حملات گسترده پهپادهای ناشناس(اسراییلی)به مواضع حشدالشعبی و جیش الوطنی در سوریه و عراق و پایگاه سپاه قدس در مرز عراق با چراغ سبز قدرتهای فرامنطقه ای صورت گرفت.

در این میان تیم ویژه عملیات انصارالله با طراحی نیروهای مستشاری ایران اقدام به یک عملیات گسترده در نجران عربستان می کند که بیش از ۳لشکر سعودی قلع و قمع می شوند. حملات گسترده با پهپادهای مهاجم و موشک باران مواضع لشکرهای مستقر سعودی اماراتی باعث شد انهدام هسته مرکزی صورت بگیرد و تا کنون پس از ۷۲ساعت بیش از ۹هزار اسیر از افسران و سربازان ارتش سعودی به همراه ۷هزار زخمی و بیش از ۲۰۰۰تلفات حاصل عملیات نصر بوده است.

این شوک به قدری بزرگ و گیج کننده بوده که نیروهای ائتلاف سعودی در سکوت و حیرت فرو رفته و اسراییل به طورکامل به حالت آماده باش درآمده است.

بزرگترین خطر هم اینک ریاض و دبی را تهدید و می تواند جنگ را به داخل این دو پایتخت تجاری و حکومتی بکشاند.

عملیات نصر را می توان در قالب طراحی های بیت المقدس و آزادی خرمشهر دانست که در اوج رجز خوانی جبهه استکبار پس از مواضع منفعلانه دولت شکست راهبردی صورت گرفت و عربستان در حال گدایی برای میانجی گری می گردد.

این اقدام پس از انتشار تصاویری از رهبر انقلاب، سردارسلیمانی و سید حسن نصرالله صورت گرفت و عملیات نجران بنام نصر من الله نام گذاری گردید.


زدن پنج پایگاه حشدالشعبی، سپاه قدس، جیش الوطنی با ۱۲نفر شهید و تعدادی مجروح در برابر مشت آهنین جبهه مقاومت که بیش از ۹هزار اسیر،۲۰۰۰کشته،۷۰۰۰زخمی می تواند معادلات قدرت را به نفع جبهه مقاومت تغییر دهد اما تنها عیبی که در دستگاه دیپلماسی وچود دارد از این برگ برنده هرگز استفاده نکرده بلکه با پیشنهاد های مکرر مذاکره به دنبال معامله در برابر هیچ است.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها