خبرهای داغ:
به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانس سپاه قزوین

8 ایستگاه دیجیتال صدا و سیما در دهستان زوارک الموت شرقی افتتاح شد

به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانس سپاه قزوین 8 ایستگاه دیجیتال صدا و سیما در دهستان زوارک الموت شرقی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۷۹۳۴۶
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس 4 پروژه ( ایستگاه صدا و سیما، کانال انتقال آب کشاورزی روستای پایین روچ، مخزن آب شرب روستای ایلان،پل روستای طاله و چوثر) در دهستان زوارک الموت شرقی با حضور سرهنگ برزگر جانشین فرمانده سپاه، سرهنگ برین جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی، داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک ، شفیعی فرماندار قزوین و رمضانی مدیر آبفای روستایی شهرستان قزوین افتتاح شد.

سرهنگ حمزه برین در حاشیه افتتاح ایستگاه دیجیتال شبکه ملی صدا و سیما در منطقه دهستان زوارک الموت شرقی که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: این پرژه به دلیل عدم برخورداری حدود 40 روستا در منطقه الموت شرقی از شبکه های ملی تلویزیونی ، با همکاری صدا و سیما ، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین و مردم انجام گرفت. تا قبل از افتتاح این پروژه این روستاها تنها از شبکه های سراسری یک و دو سه برخوردار بودند.

وی افزود: با تعامل صدا و سیما، مشارکت بخشداری و همکاری بسیج منطقه با روستاها ارتباط برقرار کردیم و زیرساخت لازم فراهم شد.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی بیان کرد: با مشارکت سه جانبه قرارگاه، مردم و صدا و سیما توانستیم 8 ایستگاه مرکزی صداو سیما را مرمت و بازسازی کنیم که حدود 40 میلیون آورده قرارگاه پیشرفت و آبادانیمی باشد که الحمدلله بیش از 40 روستا از 19 شبکه ملی برخودار شدند.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها