خبرهای داغ:
سردار طهرانی مقدم:

برای پیروزی باید پیرو ولی امر بود

برادر سردار حسن طهرانی مقدم در یادواره 153 شهید جاوید الاثر تاکستان گفت: نکته ای که شهدا را به اوج خود می رساند دقیقا همین ولایت پذیری می باشد ، حاج حسن همیشه می گفت، آن کسانی که پا جای پای رهبر بگذارند، نه یک قدم عقب و نه قدمی جلو، آنها به سرمنزل مقصود می رسند، همیشه توجه می کرد که بیانات رهبر چیست و به همین دلیل القاب والایی که رهبر فرمودند، نصیبش شده است.
کد خبر: ۹۱۷۹۲۸۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین سردار محمد طهرانی مقدم ، برادر سردار حسن طهرانی مقدم در یادواره 153 شهید جاوید الاثر تاکستان اظهار کرد: نیروهای مسلح گوش به امر رهبر انقلابند . هر کجا که لازم باشد وارد عمل می شوند. دشمنان ما می دانند ایران هیچ اقدامی را بی جواب نمی گذارند

وی ادامه داد: آمریکایی ها 52 پایگاه نظامی اطراف ایران دایر کرده اند، با این حال نماینده ناتو در منطقه می گوید ایران اراده کند در کمتر از 8 ساعت کشور های عربی منطقه را زیر آتش خواهد داشت .

این کارشناس مسائل نظامی با اشاره به خاطره ای از شهید طهرانی مقدم بیان کرد: شهید بزرگوار در سفری که به لبنان داشت متوجه فاصله کم این کشور تا اسرائیل و حیفا شدند و وقتی به کشور بازگشتند موشک های با برد 150 کیلومتر و با سوخت جامد را طراحی کردند و سامانه موشکی حزب الله را نیز راه اندازی نمودند.

وی ادامه داد: ایشان زیر زمین یک برنامه ریزی ای کرد و صدها موشک آماده شلیک کار گذاشت، زمانی که رهبر از سازمان خود کفایی بازدید داشتند، آن جمله معروف اگر اسرائیل کوچک ترین خطایی بکند حیفا و تلاویو را با خاک یکسان خواهد شد را فرمودند.

سردار طهرانی مقدم اذعان کرد: حاج حسن در دورانی که در شرایط بد تحریم بودیم هیچ زمانی نگاه نکرد که ببیند نتیجه مذاکره چه خواهد بود و هیچ زمانی چشمش به این و آن نبود، رفتار و اقدام او معنای مدیریت جهادی بود.

برای پیروزی باید پیرو ولی امر بود

این کارشناس مسائل نظامی با ادای احترام به شهدای جاوید الاثر و با یاد شهید جاوید الاثر، احمد متوسلیان تبیین کرد: زمانی که اسرائیل در جنگ 33 روزه رسید به نزدیکی های بیروت بنده نزد سید حسن نصرالله رفتم و گفتم بگذارید موشک را با موشک جواب بدهیم. سید حسن گفت که برای این کار باید از رهبر انقلاب اجازه بگیریم. در فاصله این اجازه گرفتن یک اتفاقی افتاد، مردم به مقر سازمان ملل برای در امان بودن پناه می بردند و اسرائیل دانسته یا نادانسته همان مقر را هم هدف قرار داد، به یک باره همه جهان حتی آمریکا این اقدام اسرائیل را نکوهش کردند و اسرائیل مجبور به عقب نشینی از مواضع شد و یک پیروزی شیرین برای حزب الله رقم خورد که همه اینها نتیجه تبعیت از ولی امر می باشد.

سردار طهرانی مقدم یادآور شد: نکته ای که شهدا را به اوج خود می رساند دقیقا همین ولایت پذیری می باشد ، حاج حسن همیشه می گفت، آن کسانی که پا جای پای رهبر بگذارند، نه یک قدم عقب و نه قدمی جلو، آنها به سرمنزل مقصود می رسند، همیشه توجه می کرد که بیانات رهبر چیست و به همین دلیل القاب والایی که رهبر فرمودند، نصیبش شده است.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها