توسط سردار کریمی قرائت شد؛

پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت یادواره فرماندهان و ۴۰۰ شهید فراهان

همزمان با ایام هفته دفاع مقدس و کنگره ملی نقش حضرت امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰شهید استان مرکزی سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیامی را به یادواره فرماندهان و ۴۰۰ شهید فراهان ارسال کرد که توسط سردار کریمی قرائت شد.
کد خبر: ۹۱۷۹۱۰۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ همزمان با ایام هفته دفاع مقدس و کنگره ملی نقش حضرت امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰شهید استان مرکزی  سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیامی را به یادواره فرماندهان و ۴۰۰ شهید فراهان ارسال کرد که توسط سردار کریمی قرائت شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله(ص): 

إنّ لِقَتلِ الحُسينِ حَرارَةً في‌ قُلوبِ المُؤمِنينَ لاتَبرُدُ اَبَداً

برای شهادت حسین(ع) حرارت و گرمایی در دل های مومنان است که هرگز سرد و خاموش نمی شود

▫️شهدا یادگار ایام عزت، شرف و مردانگی و شور عاشقانه در میادین دشوار و هنگامه های طاقت فرسای رویارویی با دشمن بودند.

فرمانده معظم کل قوا_حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)

▫️مردم غیور، ولایی و شجاع فراهان

سلام علیکم؛

حماسه هشت سال دفاع مقدس پیمودن راه عزت، سربلندی همه ملت غیور ایران اسلامی در برابر زورگویان و مستکبرین است.

▫️مقاومت و ایثار و ایستادگی همه مردم ایران به سردمداران زر، زور و تزویر استکبار جهانی فهماند که ایران اسلامی مهد دلیران و بیشه شیران شکست ناپذیر است.

▫️زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثارگران مجاهدی که در پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) در هشت سال دفاع مقدس جانفشانی کرده اند علاوه بر عزت، اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران ، الگو سازی برای نسل جوان و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر بسیجی و روحیه استکبار ستیزی در بین انقلابیون و مستضعفین جهان به ویژه جبهه مقاومت است.

▫️اگر شهادت هنر مردان خداست، زنده نگه داشتن یاد شهدا هنر مردان بی ادعاست. مجلسی که به نام شهدای مظلوم و ساده زیست و انقلابی فراهان آراسته اید در سالی که مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا به نام رونق تولید نام نهاند، پاسداشت رشادت، جوانمردی از خط علم و معرفت است و قطعا فراهان محبط فرشتگان و جمع خالص و ملکوتی شهیدان است.

▫️رزمندگان، جانبازان و شهیدان غیور و شیر زنان دیار مبارزه با استکبار جهانی همچون قائم مقام فراهانی و امیر کبیر و دلیر مرد جبهه های غرب و جنوب یعنی سرلشکر پاسدار مهدی زین الدین ، حماسه عشق و پایداری و وفای به آرمان های حضرت امام خمینی(ره) را آفریدند و در راستای منویات مقام معظم فرماندهی کل قوا امام خامنه ای(مدظله العالی) گام بر می دارند و بازماندگان آنها به برکت خون ۴۰۰شهید والامقام از خطه دلاور خیز ایثار و شهادت طلبی را زنده کرده اند.

▫️اینجانب به عنوان فرزندی از امت بزرگ اسلامی ایران سرافراز و عضوی کوچک از گستره بزرگ رزمندگان اسلام و سرباز جان بر کف امام خامنه ای(مدظله العالی) ضمن تکریم و تجلیل و ارادت خدمت خانواده های صبور و معزز ۴۰۰شهید والامقام فراهان و رزمندگان و فرمانده هان شجاع و سربلند، ایثارگران و آزادگان از دست اندرکاران این همایش معنوی و حماسی قدردانی و تشکر می کنم.

▫️برترین اخلاص قلبی و امتنان باطنی خویش را محضر مردم شریف فراهان، مسئولین ارجمند، مدیران بسیجی و نیروهای مسلح انقلابی آن خطه پرتلاش تقدیم می نمایم.

▫️امیدوارم همه ما ضمن برخورداری از خوان معرفت و شفاعت شهدای عظیم الشان و تبعیت از فرامین نورانی رهبر محبوب و فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)موجبات اعتلای روزافزون مکتب علوی و اهتزاز پرچم پر افتخار ایران اسلامی در سراسر گیتی را فراهم آورید.

 

انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

سرلشکر پاسدار محمد باقری

۴مهر ۹۸ ، هفته دفاع مقدس

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات