خبرهای داغ:
مدیر دفتر فناوری اطلاعات استانداری قزوین

بدنبال یکپارچه سازی قبوض الکترونیکی در استان قزوین هستیم/ آغاز طرح حذف قبوض کاغذی آب در شهر آبیک

فتوحی گفت: بدنبال یکپارچه سازی در حوزه قبوض الکترونیکی در استان قزوین هستیم
کد خبر: ۹۱۷۸۵۰۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در مراسمی با حضور حامد فتوحی مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری قزوین و داراب بیرنوندی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، آیین رونمایی از طرح ملی قبض سبز با هدف حذف قبوض کاغذی آب بها و کمک به منابع طبیعی و حفظ محیط زیست، به صورت پایلوت از شهر آبیک، آغاز شد.

در این طرح که در تمامی شهرهای استان نیز اجرا خواهد شد، مشترکین با ارسال کد شناسه قبض خود(فقط برای یکبار) به شماره سامانه ۱۰۰۰۱۱۱۲۲، قبض آب را به صورت الکترونیکی دریافت می کنند.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای استان قزوین در مراسم رونمایی از سامانه صدور قبوض الکترونیکی آب، بیان کرد: زیرساخت های لازم برای توسعه این سامانه به سایر شهرها انجام شده که با تکمیل بانک اطلاعاتی مشترکین، عملیاتی می شود.

مهندس ناصر لامعی افزود: نظارت موثر، صرفه جویی های اقتصادی، کمک به محیط زیست و حفظ منابع طبیعی از اهم فواید اجرای این طرح است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین هم در این مراسم گفت: اجرای این طرح در راستای سیاست های کلی نظام و اقتصاد مقاومتی بوده و همگان باید برای اجرای کامل و بدون نقص آن، تلاش کنند.

داراب بیرنوندی اضافه کرد: از تمامی کارکنان بخش توزیع قبوض در سایر ظرفیت های کاری، استفاده خواهد شد.

حامد فتوحی مدیر دفتر فنآوری اطلاعات استانداری قزوین هم در این مراسم، ضمن تقدیر از اجرای طرح مذکور ، گفت: بدنبال یکپارچه سازی در حوزه قبوض الکترونیکی در استان قزوین هستیم.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها