خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

امنیت و آرامش امروز مرهون ایثارگری پدران و مادران شهداست

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز مرهون ایثارگری پدران و مادران عزیز این شهداست، ابراز داشت: ما وظیفه‌ای داریم که برای صیانت خودمان مستمر خدمت خانواده شهدا برسیم و آنان را تکریم کنیم.
کد خبر: ۹۱۷۷۹۴۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵

امنیت و آرامش امروز مرهون ایثارگری پدران و مادران شهداستبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی بقایی در دیدار با خانواده شهید «عبادی‌نیا» شهید شاخص همدان در سال 98 به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت:  همه شهدای ما شاخص هستند و در طول سال یک شهید به عنوان نماد مشخص می‌شود که به عنوان شهید سال آن شهید را بیشتر معرفی کنیم.

وی افزود: شهید «عبادی‌نیا» از عرفا و فرماندهان و افراد شاخص در گردان غواصی بودند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز مرهون ایثارگری پدران و مادران عزیز این شهداست، ابراز داشت: ما وظیفه‌ای داریم که برای صیانت خودمان مستمر خدمت خانواده شهدا برسیم و آنان را تکریم کنیم.

وی با اشاره به جمله‌ای از سردار شهید «علی چیت سازیان» مبنی بر اینکه «از شهدا نخواهیم دست ما را بگیرند از شهدا بخواهیم که یقه ما را نگیرند»، گفت: این جمله تکان دهنده‌ای است و همه ما مسئول هستیم.

بقایی تصریح کرد: آن 10 سالی که این پدر و مادر شهید منتظر پیکر عزیز شهیدشان بودند، ثانیه به ثانیه آن برای خانواده شهید سال‌ها گذشته است.

وی با تشکر از اصحاب رسانه و همراهی خانه مطبوعات از حضار خواست برای معرفی شهدا، معرفی الگوها به جامعه و شناساندن کتب شهدا که مسیر را مشخص می‌کنند با روش خلاقانه و هنرمندانه که از جامعه رسانه ای استان برمی‌آید کمک کنند.

مادر شهید «نادر عبادی‌نیا» نیز در ادامه به بیان ویژگی‌ها و خاطراتی از فرزند شهیدش پرداخت و اظهار داشت: من ایشان را معلم و استاد می‌دانستم با اینکه ۲۱ سالشان بود اما به اندازه یک فرد ۶۰ ساله رفتار می‌کرد و بسیار مؤدب بود.

وی ادامه داد: من خدا را شکر می‌کنم به خاطر داشتن این فرزند که جوانی پاک بود و افسوس می‌خورم که بعد از ایشان زنده مانده‌ام و جای خالی ایشان را احساس می‌کنم، کاش بیشتر ایشان را می‌شناختم.
وی با بیان اینکه نادر قاب عکس درست می کرد و جای یک شهید را خالی گذاشته بود، گفت: قبل از اعزام به جبهه از من خواست دعا کنم زنده برنگردد و پیش مادر شهدا شرمنده نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات