خبرهای داغ:
مربی حلقات صالحین:

اخلاص و خداباوری از مهمترین آموزه‌های اسلامی است

مربی حلقات صالحین با اشاره به اخلاص و خدا محوری شهدای اسلام گفت: از مهمترین و زیباترین آموزه‌های اسلامی که مورد سفارش و تأکید فراوان قرآن و سنت بوده،‌ موضوع اخلاص و خداباوری در زندگی است.
کد خبر: ۹۱۷۵۸۷۷
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵

اخلاص و خداباوری از مهمترین آموزه‌های اسلامی استبه گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج از بهار، بسیجیان پایگاه حضرت رباب(س) شهرستان بهار با حضور در منزل شهید «صفرعلی رحمانی» با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کردند.

در این دیدار مراسم قرائت زیارت عاشورا به نیابت شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای کربلا و در صدر آنان امام حسین(ع) قرائت شد.

یکی از مربیان حلقات صالحین در این مراسم معنوی به بیان صفات، اخلاص و خدا محوری شهدای اسلام پرداخت و ادامه داد: از مهمترین و زیباترین آموزه‌های اسلامی که مورد سفارش و تأکید فراوان قرآن و سنت بوده،‌ موضوع اخلاص و خداباوری در زندگی است.

یونسی تصریح کرد: یک انسان موحد و خداپرست خود را پیرو راستین دین اسلام می‌داند و لازم است در زندگی هدفی جز رضایت و قرب الهی نداشته باشد و کارهای خود را برای درگاه الهی انجام دهد.

وی گفت: رعایت این شاخص دینی موجب می‌شود، که انسان هیچ‌گاه پای خود را از حدود الهی تجاوز ندهد و خود را کاملاً تسلیم محض خداوند تعالی کند.

این مربی حلقات صالحین افزود: خداوند متعال در قرآن کریم سخن از انبیاء راستین خود آورده است که به درستی این مطلب را در زندگی خود رعایت کرده‌اند و بارزترین آن امام حسین(ع) را می‌توان مثال زد که در تمام زندگی این اصل را رعایت می‌کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار