خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:

دانش‌آموزان وارث تفکر دفاع از ارزش‌های انقلاب و شهدا هستند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان شهدا از قید زن و فرزند و خانواده خود گذشتند تا ما امروز با سعادت زندگی کنیم، گفت: دانش‌آموزان وارث تفکری هستند که باید در آینده از این ارزش‌های انقلاب و شهدا دفاع کنند.
کد خبر: ۹۱۷۸۱۷۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱

دانش‌آموزان وارث تفکر دفاع از ارزش‌های انقلاب و شهدا هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی ظفری در یادواره شهیدان «سیداحمد همراهیان» و «سیدعباس همراهیان» ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به اینکه شهید «سیدعباس همراهیان» موسس موقوفه‌ای شامل مسجد قائم، دبیرستان‌های دخترانه و پسرانه شهید مطهری، مرکز قرآنی، مرکز خیریه کمک به نیازمندان و بیمارستان شهید مطهری بود، اظهار داشت: هر کسی شایستگی وقف سرمایه خود را ندارد و این کار لیاقت و مقامی می‌خواهد که این مقام باید برگرفته از اراده الهی باشد.

وی با بیان ایکه مقام با پست تفاوت دارد و مقام را خدا حواله می‌کند، افزود: پدر شهید همراهیان در ادامه راه شهید مجموعه تلاش‌های خود را در راه وقف گذاشتند و این مقامی است که باید به فرزند شهید تبریک گفت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان عنوان کرد: چه بسا سرمایه‌هایی که در زمان جنگ به منافقین کمک کرده و منافقین در مقابل شهدا ایستادند اما زمانی سرمایه‌ای، جایگاهی را محیا می‌کند ‌که طیفی متفاوت بیایند و تربیت اسلامی پیدا کنند.

وی با بیان اینکه اینجا کربلا است و حد و مرز کربلا در خوب بودن‌ها است، خطاب به دانش‌آموزان حاضر در مراسم گفت: بزم با حجاب شما برای جامعه پیام دارد.

سردار ظفری افزود: حجاب دانش‌آموزان این مدرسه صحنه کربلا و صحنه‌ای از ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه شهید نیز مانند ما نیاز به زندگی داشت و صدها دلیل برای نیامدن و در مقابل دشمن ایستادن اما همه اینها را پشت سر می‌گذارد و در جبهه حضور پیدا می‌کند، گفت: دانش‌آموزان وارث تفکری هستند که باید در آینده از این ارزش‌های انقلاب و شهدا دفاع کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه رزمندگان ما زیبا جنگیدند، تصریح کرد: شهدا از قید زن و فرزند و خانواده خود گذشتند تا ما امروز با سعادت زندگی کنیم و وظیفه شما به عنوان ادامه دهنده راه شهید درس خواندن است .

وی با بیان اینکه حجاب ضرورت جامعه دینی ما است، ادامه داد: تک تک افراد در تامین امنیت روانی، مسئول هستند و در جامعه دینی همه مسئول هستند و باید خود را برای یک انقلاب بزرگ آماده کنیم چراکه امام راحل می‌فرمود اگر مسئولین جمهوری اسلامی به فکر ایجاد حکومت جهانی نباشند خائن و خیانت کارهستند.

سردار ظفری ابراز داشت: برخی که فکر می‌کنند پایانی برای انقلاب هست یا مغرضانه می‌گویند و یا در اشتباه هستند چراکه انقلاب تا ظهور امام زمان(عج) ادامه دارد و باید سعی کنیم در رکاب امام زمان(عج) یا جزء زمینه‌سازان آن باشیم.

در پایان این مراسم از تابلوی شهید «سیداحمد همراهیان» و «سیدعباس همراهیان» رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار