خبرهای داغ:
سردار قاسمی:

باید به خودباوری برسیم/ تحریم ها موجب خودکفایی ما شد

وزیر سابق نفت گفت: اگر نگاه ما به بیرون باشد قطعا شکست خواهیم خورد . باید باور کنیم ایران می تواند . قدرت در دنیای امروز تعیین کننده است . ما اگر تکیه کنیم بر انچه که در داخل کشور تولید میشود وضع بهتر خواهد شد البته انسجام و وحدت لازمه کار است .
کد خبر: ۹۱۷۷۶۷۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار رستم قاسمی در یادواره شهدای کارگری که در سالن شهید آوینی شهرصنعتی البرز برگزار شد اظهار کرد: امریکا در ۸سال دفاع مقدس به دنبال این بود که نهال نوپای انقلاب شکل نگیرد و بازیگر این جنگ صدام بود وجوانانی که سلاحشان در این جنگ بصیرتشان بود به پیروزی رسیدند.

وی عنوان کرد: در برهه ای خاص صحنه جنگ عوض شد، زمانی که ما باور کردیم باید ایستادگی کنیم و امام به خوبی رهبری کردند آن موقع صحنه جنگ عوض شد عملیات های پی در پی که تنها به دنبال این بود که دشمن در همان جا تثبیت شود اما ما باور کردیم که طلایه داران این پیروزی ها شهدا بودند و این را بدانیم شهدا می بینند .

قاسمی تبیین کرد: امروز شعله آن دوران مقاومت را در کشورهای مختلف به وجود آورده است . این را باید بدانیم که با باور به خود توانستیم به پیروزی برسیم . بعد از جنگ خیلی از کسانی که مصبب جنگ بودند اماده بودند تا با ایران مذاکره کنند تا به منافع خود برسند و این تفکر خیلی از افرادی بود که در داخل کشور حضور داشتند.

وزیر اسبق نفت یادآور شد: ما در همه حوزه ها دارای توانایی هستیم و فقط باید به خود باوری برسیم و در عین حال از خیانت برخی افراد هم جلوگیری شود، ما می توانیم خاص ترین موشک ها را بسازیم ولی توان ساخت ماشین خوب را نداریم؟ علت را باید در مدیریت افرادی جست و جو کرد که بعد از 5 سال متوجه شویم بجای خودرو کیف خود را پر کرده است .

باید به خودباوری برسیم/ تحریم ها موجب خودکفایی ما شد

این سردار دوران دفاع مقدس یادآور شد: تحریم بسیار کار ظالمانه و بی انصفانه ای است اما جنگ امروز فشار بر مردم و جنگ اقتصادی است، جانبازان جنگ اقتصادی و شهدای جنگ اقتصادی با جنگ نظامی خیلی فرق دارد.
در جنگ اقتصادی آبرو باید گذاشت نه برای جیب خود بلکه برای کشور باید آبرو بگذاریم، برخی مدیران به جای اینکه صنعت را فعال کنند به دنبال هزینه خود هستند . ما تجربه عبور از تحریم را داریم ما باید باور کنیم که می توانیم.

قاسمی عنوان کرد: اگر نگاه ما به بیرون باشد قطعا شکست خواهیم خورد . باید باور کنیم ایران می تواند . قدرت در دنیای امروز تعیین کننده است . ما اگر تکیه کنیم بر انچه که در داخل کشور تولید میشود وضع بهتر خواهد شد البته انسجام و وحدت لازمه کار است .

قاسمی در خاتمه گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری گفته اند ما اگر به درستی انچه که رهبری تببین کرده است را در کشور خوب پیاده کنیم موفق خواهیم بود و راه ما همان راهی باید باشد که مقام معظم رهبری تعیین کرده است.

 

3001/\30/f

ارسال نظرات
پر بیننده ها