ذبیح الله لطفی زاده از رزمندگان دوران دفاع مقدس، گفت : شهدا و ایثارگران برگزیدگان و پاک ترین و مخلص ترین بندگان خداوند متعال هستند .
کد خبر: ۹۱۷۷۵۰۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبر گزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ همزمان با آغازهفته دفاع مقدس و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان و رزمندگان این دوران ،بر آن شدیم تا با یکی از جانبازان سرافراز شهرستان سامان گفت و گویی داشته باشیم، که یکی از خاطرات این رزمنده بزرگوار را به شرح ذیل تقدیم حضور شما مخاطبان عزیز می کنیم.

بسم الله الرحمن الرحیم

اینجانب ذبیح الله لطفی زاده، با افتخار تمام، رزمنده و جانباز دفاع مقدس و ساکن شهرستان سامان هستم. خاطره ای را که مقرر شد نقل کنم مربوط است به عملیات کربلای 5مرحله تکمیلی آن که در این عملیات قرار بود رزمندگان اسلام به سمت شهرک دوئیجی که نزدیک بصره بود حمله و آنجا را تصرف کنند .

در ادامه مقرر شد شب هنگام  و پس از اینکه معبر توسط  یکی از گردانهای لشکر امام حسین (علیه السلام )همدان باز شد، زرمندگان پیشروی خودشان را آغاز کنند؛ اما دشمن از نقشه نیروهای خودی مطلع شده بود و علی رغم آتش سنگین نیروهای خودی، بسیار مقاومت می کردند.

در همین حین چند تن از رزمندگان را که نزدیک خاکریز دشمن بودند به شهادت رساندند و به منظور تضعیف روحیه بچه های رزمنده ، پیکر پاک و مطهر آنها را روی خاکریز خودشان قرار دادند، در همین حین اقدام به محاصره کردن ما نمودند و ما مجبورشدیم کمی به عقب برگردیم، ولی از آنجایی که فرمانده ما بسیار مومن و جسور و شجاع بود به دو نفر از رزمندگان به نام های علی پناه امانی و هوشنگ مردانی دستور داد تا به داخل گودالی که نزدیک خاک ریز عراقی ها بود بروند و منتظر دستور بعدی باشند، که این دونفر نیز به همین شکل عمل کردند و با دو قبضه سلاح تیربار به داخل گودال رفتند و به دستور فرمانده لشکر شروع به تیراندازی به سمت ماشین های حمل نیروهای عراقی کردند و توانستند دو دستگاه از این کامیونها و محموله آنها را منهدم و باعث فرار نیروهای دشمن به سمت عقب و شکستن محاصره شدند و ما پس از پیشروی به سمت مواضع دشمن و تصرف نقطه مورد نظر توانستیم پیکر مطهر شهدا را به عقب برگردانیم و عملیات را با موفقیت به اتمام برسانیم.

نکته ای که در این مورد باید گفته شود این است که این قبیل فتوحات و پیروزی ها به دست نمی آمد مگر به لطف و عنایت خداوند متعال و رشادت و از جان گذشتگی رزمندگان و شهدا که هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است برای  گرامیداشت و به تصویر کشیدن این مجاهدت های در ر اه خدا.

ذبیح الله لطفی زاده در توصیف شهدا و ایثارگران گفت: شهدا و ایثارگران برگزیدگان و پاک ترین و مخلص ترین بندگان خداوند متعال هستند.

ارسال نظرات