مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی:

ایران اسلامی امروز به برکت خون شهدا در اوج اقتدار قرار دارد/ با مقاومت فعال اثبات کردیم نه اهل سازش هستیم و نه به دنبال جنگ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله گفت: این حجم از توطئه های دشمنان نتیجه ایستادگی بر روی ارزش هاست که تمام قد برای شکستن این ایستادگی به میدان آمده است.
کد خبر: ۹۱۷۶۶۲۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در ۳۱ شهریور ماه سال ۵۹ دشمنان اسلام به پشتوانه غرب و شرق جنگی را علیه جمهوری اسلامی آغاز کردند که بیش از ۵۰ کشور در این جنگ پشت صدام ایستادند.

عبدی اظهار کرد: جمهوری اسلامی مبتنی بر نه شرقی و نه غربی روی کار آمده بود و بدین جهت دشمنان نمی خواستند آن را تحمل کنند و بدین جهت علیه او به پا خواستند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در شرایط دو قطبی دنیا با هدف پیروزی مستضعفین بر مستکبرین روی کار آمد و بساط دو قطبی دنیا را بر هم چید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله بیان کرد: مکتب عاشورایی، رهبری ولایت فقیه و بصیرت مردم، ۳ رکن اصلی جمهوری اسلامی بود که امروز بعد از گذشت چهل سال با هوشمندی های امام(ره) و رهبرمعظم انقلاب و حضور فعال مردم در صحنه ها همچنان این ۳ رکن را حفظ کرده است.

وی اضافه کرد: دشمنان در طول این چهل سال با راه انداختن جنگ هشت ساله و جنگ های فرهنگی و اقتصادی نتوانسته به اهداف خود دست پیدا کند ولی آن چیزی که امروز مهم است ادامه این راه توسط نسل جدید است.

عبدی بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی بعد از گذشت ۴۰ سال همچنان استوار بر مکتب عاشور است و با هوشمندی های مقام معظم رهبری و حضور فعال مردم در صحنه راه شهدا را ادامه خواهد داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله گفت: وجود ولی فقیه در انقلاب اسلامی یکی از ارکان مهم نظام اسلامی است که مدیریت های الهی رهبری در طول این چهل سال و گذر از توطئه های دشمنان همواره مورد تقدیر دوستداران و دشمنان انقلاب بوده است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن به دنبال تحمیل مذاکره بر ملت ایران است ادامه داد: این حجم از توطئه های دشمنان نتیجه ایستادگی بر روی ارزش هاست که تمام قد برای شکستن این ایستادگی به میدان آمده است.

عبدی اضافه کرد: امروز نظام اسلامی در برابر توطئه های دشمنان راهکار مقاومت را در پیش گرفته است و با مقاومت فعال به دشمنان ثابت کرده ایم نه سازش خواهیم کرد و نه با کسی جنگ خواهیم کرد ولی در برابر ارزش ها تا پای جان دفاع می کنیم چراکه ما ملتی عاشورایی هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله با تاکید بر اینکه امروز دشمن به نفوذ قدرت جمهوری اسلامی رسیده اند و می داند بدون حضور ایران هیچ گونه معامله ای در منطقه امکان پذیر نخواهد بود گفت: کارشناسان برتر اتاق فکرهای آمریکایی بر قدرت روز افزون و نفوذ انکار ناپذیر جمهوری اسلامی اذعان دارند.

عبدی افزود: نابودی پهپاد جاسوسی آمریکایی توسط نیروهای مؤمن انقلابی با تجهیزات درونی این را نشان داد که اگر دشمن یکی بزند قطعاً ده تا می خورد.

وی خاطرنشان کرد: نسل جدید امروز باید بداند هزینه های زیادی بابت انقلاب اسلامی داده شده و لذا باید این راه امام و شهدا با اقتدار در گام دوم ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات