خبرهای داغ:
فرمانده سپاه تاکستان:

تفکر بسیجی، ایدئولوژی کارآمد دوران دفاع مقدس/برگزاری 120عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس

سرهنگ حیدری گفت: تولد تفکر بسیجی ایدئولوژی کارآمد دوران دفاع مقدس بود که حضور بسیجیان در 8 سال دفاع مقدس و بعد از جنگ در دوران سازندگی و امروز هم در عرصه های مختلف و نقش آفرینی صحیح در آنها را به همراه داشته و امروز بسیج حافظ انقلاب اسلامی است و از کشور حراست و پاسداری می کند.
کد خبر: ۹۱۷۶۴۳۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام علی (ع) شهرستان تاکستان در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس گنجینه بزرگی است که باید کنج های آن برداشت شود و از آن برای تمام عرضه های کشور استفاده کنیم.

وی ادامه داد: دستاورد های دفاع مقدس برای تمام عرصه های مختلف نظامی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، درس دارد که باید از آن بهره برد.

حیدری با اشاره به مهمترین دستاورد های دفاع مقدس و درس های آن گفت: دفاع به ما خود باوری و اعتماد به نفس هدیه داد، از طرفی جنگ باعث شد که ما به توانمندی های خود تکیه کنیم ، امروز هم جوانان خداجو با توجه به ظرفیت ها و امکانات باید از دفاع مقدس درس بگیرند و نه تنها در برابر تحریم ها سر تسلیم فرود نیاورند که در برابرش بایستند و هر روز به دستاورد بزرگتری برسند.

این مسوول گفت: فراموش نکنیم با توجه به توان داخلی و خود باوری می توان تمام مشکلات داخلی را حل کرد.

فرمانده سپاه امام علی (ع) شهرستان تاکستان بیان کرد: رشد باورهای دینی در دوران دفاع مقدس بسیار چشمگیر بود، همه چیز ما در جبهه ها و در پشت جبهه ها رنگ و بوی الهی داشت و دشمن از این حالت جامعه ما می ترسد و امروز هم با انواع ترفند ها و با تهاجم فرهنگی خصوصا فعالیت در شبکه های اجتماعی می خواهند حالت معنوی جامعه را از بین ببرند که باید با توجه به درسهای دوران دفاع مقدس در برابر آن ایستادگی کنیم.

این مسوول تبیین کرد: تولد تفکر بسیجی ایدئولوژی کارآمد دوران دفاع مقدس بود که حضور بسیجیان در 8 سال دفاع مقدس و بعد از جنگ در دوران سازندگی و امروز هم در عرصه های مختلف و نقش آفرینی صحیح در آنها را به همراه داشت و امروز بسیج حافظ انقلاب اسلامی است و از کشور حراست و پاسداری می کند.

فرمانده سپاه امام علی (ع) شهرستان تاکستان گفت: حضور داوطلبانه مردم در جبهه ها و در پشت جبهه ها باعث پیروزی بزرگ شد و امروز هم باید در تمام عرصه ها نقش مردم و حضور مردم جدی گرفته شود.

سرهنگ حیدری عنوان کرد: تجارب اقتصادی در دوران جنگ نشان می دهد که با مدیریت صحیح و همدلی مردمی می توان در برابر سخت ترین شرایط و تحریم ها ایستادگی کرد، در دوران جمگ توزیع عادلانه کالا اتفاق می افتاد و از قحطی جلوگیری می کرد و امروز هم نیاز است که مسئولان از تجارب گذشته برای مدیریت اقتصادی بهره مند شوند.

برگزاری 120 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس:

فرمانده سپاه تاکیتان در ادامه یادآور شد: سپاه تاکستان به مناسبت هفته دفاع مقدس 120 عنوان برنامه را برگزار خواهد نمود و از جمله آنها برگزاری یادواره های شهدا، عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا، نشست های بصیرتی دیدار با ائمه جمعه شهرستان، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس و همایش رزمندگان دوران دفاع مقدس از اهم برنامه های این هفته می باشد.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها